Thursday, January 22, 2009

c f!n!!!!!!!

ok ok, skrg ni aku nk declare yg aku dh abes exam !! yuhoooo...

so,oleh itu, ade la beberape projek yg aku nk buat, mcm :

-try 'hack' htc aku yg dh calar balar n dh abes contract
-try tgk2 psp aku yg dh lame x diupdate dgn cracked game
-try letak cracked games kt ipod aku lak
-try mengedit gmbr² cuti ari tuh
-try menginstall linux (ni dh brape kali dh agaknye aku asyik nk try try,tp x try gak.huh)
-try bt posting 'from Lyon to Berlin'
-try bace novel² yg aku bwk dr mesia

hmm...agak² drpd byk² try tuh, mane 1 la yg berjaya aku try kn ek ? kite tunggu jer la nnt yer.ntah bleh siapkan sume tuh dlm 5 ari bercuti ni ker x ntah..

hah,cek obama dh rasmi jd presiden usa.siap (hampir?) sume saluran antarabangsa siarkn hari die angkat sumpah tu.dr LCI sampai la al-jazeera tunjuk live hari tuh.kacau daun jer aku nk tgk a prendre ou a laisser. cepodet btul.

tertanya² gak aku or plutot kepada ingin tahu, mcm mane dan bile yer dunia boleh iktiraf usa tuh sbg kuasa besar dunia ? mcm mane sejarah die yer? ade sesape tau x?bleh la bg tau aku ek. ker aku patut letak dlm list try try aku tu? aaaaa...sejarah sejarah..mase aku nk beso ni la br nk minat subjek tu..tuh la kecik² dulu tido dlm kelas..aihh

so,oleh itu,sbg mengambil tema 'minggu america', aku pun donlod la citer pasal america,sbg contoh citer american history x (yg kwn aku kt iut rekemen tp aku x tgk² lg smpai skrg) dan juga american beauty. igt nk tgk american pie,skali byk la plak die punye episode²,tuh yg aku cancel donlod citer tuh.^_^V

ps : aku mcm rase yg akhir zaman ni mcm pengulangan sejarah zaman² sebelum tu.tgk la,ade zaman nabi luth,ade zaman firaun, ada zaman purba gak.sbb tu la kot kite kene belajar sejarah supaya jadi org x mengulangi kesilapan silam.

3 comments:

mousse said...

saye pon dah habis exam.. 3 bulan takde kelas.. ni lak azam azam saye utk 3 bulan ni..

1) Belajar PHP , Mysql ngan AJAX
2) Perhebatkan pemehaman JAVA
3) blajar basic langage programmation baru samada ruby, phyton atau c#
4) buat resume satu topik scientific setiap minggu
5) discover matlab

kita hanye merancang.. tuhan yang tentukan.. mcm saye merancang nak jadik engineer telecom pastu fail elektronik ngan signal.. marilah pulang malaysia dan jadi geek beramai2

akirasuri said...

Waaa sudah abes exam.. boleh ronggeng :D

Anonymous said...

hohoho jepp..biar betul fail.. tuh la,jd geek ok gak nnt :p

haha kak ati,dh cuti ni x tau lak nk ronggengkan ape :p