Friday, January 09, 2009

elle arriveee !!

nampaknya sudah selamat mendarat gak adek aku kat bumi europe ni.alhamdulillah.bile la aku nk g sane tuh x tau la ek...

makin lame makin dasyat serangan zionis ni. putain ! klw la aku ni org berkuasa kat dunia, sure aku soh sume negara serang bom tentera² zionis ni. mmg *$1%@è !!

tp tuh la, kite asyik kate 'kalau aku ni, aku akan...' tapi bila kite yg betul² dah jd ape yg kite kalaukan tuh, x lak buat ape yg akan kite buat tuh. hmm..manusia kan.

so sbb tuh la aku x berapa setuju dgn idea 'alangkah bagusnye aku kat palestin boleh berjihad' or 'alangkah bagusnya kalau aku hidup zaman islam gemilang dulu²'. sbb kite bukan nya tahu,klw kite kat palestin, kite ni tergolong dlm yg memperjuangkan islam ker atau menyalahkan tuhan ker or dalam golongan yg sesat ker, so, aku mmg sgt² x setuju la dgn idea² tersebut yg kalau² ni.

dah kite hidup zaman ni,jadi ape nak berangan² nak hidup zaman dulu kan. bersyukurla dgn nikmat yg kite dapat sekarang ni. kite improve dan improve lagi...

oh,jgn la slh anggap ape yg aku taip ni ek.bagusla korang bersemangat. semangat² gak jgn lupe tanggungjawab dah la ek.

so, skrg ni semakin byk aktiviti boikot² ni.bagusla.tp jgn sampai mudarat memboikot dah la.

dan kalau la orang² Islam skrg ni bersifat pencipta ...

ishh,kalau lagi cek awad ni ! x baik tau kalau² ! action penting kate cek bpbpoyz :p

ps : mase aku tgk² balik keynote/presentation encik jobs mase mula² die kenalkan iphone, die ckp, klw kite nk buat software sendiri, kite kene buat hardware sendiri. dari presentation die tu la aku dh TERminat dgn dunia buah apple ni. ni yg buat aku rase mcm nk jadi 'designer' ni.hehe

2 comments:

shinichi said...

nk kenal adik kesygn che'dol

bpboyz said...

boleh2..jgn malu2 ek.. :p