Sunday, January 04, 2009

musim baru

oh oh..1 mende yg aku rase berbaloi beli ipod ni sbb die berguna mase nk search something semasa ade connection wifi yg terhad (or x laju). lagi satu, ipod aku ni (baru aku tau) bleh donlod torrent !! wow!

klw la travel ari tuh aku tau bleh donlod torrent sure aku donlod citer² tuk mengisi masa lapang dlm kete api. hah,klw nk tau kitorng g travel dgn satu pass train ni yg bernama interrail pass !

oleh sbb encik organizer, cek jepp, nk buat blog pasal travel kitorng, so apa kata korang tengok kat blog INI. nanti² gmbr dr camera aku, aku upload la yer. ni aku baru² nk berjinak² dgn cs3 ni. ish,lain lak interface die dr cs2.hmm..

oh oh, aku ni asyik ckp pasal travel n ipod aku jer sampai korang rase aku ni x tau ker yg palestin ni kene bom sume tuh kn? sre korang susah hati kan. aku pun geram gak. selain doa n duit yg bleh kite kirim, apa kata kite MEMANDAIKAN diri kita betul², then AMAL n then SEBARKAN. IMHO.

so, tuh pun salah satu azam (konon²nye) tuk tahun ni

No comments: