Sunday, March 29, 2009

tenet

internet..aku mula² kenal die mase 2002 sbb tuh email aku ade 02 sbg tanda igtan aku kepada si internet ni mase mula² kitorng berkenalan.mula² tuh takut gak la nk cube main² dgn die tp skrg ni dah mula rase x bleh hidup plak tanpa si internet ni.

die ni ade macam aku gak, ade sifat baik n sifat jahat. sifat baik die ni la sgt berguna dkt aku dan sikap jahat die ni plak berguna buat aku mase tgh mengong² or xde keje nk buat. so berkawan dgn si internet ni sgt la sronok.

so, sy suka cek internet !! (hahaha,xde idea nk tulis ape :p)

klw dulu aku melayan utube, skrg aku mula² jinak melayan ted.com plak. at least mase aku terisi dgn bhn² menginspirasikan gak la. contohnye mcm video kat bawah ni :



bygkan la, angan² org dulu berkenaan mase hadapan diorng, yg mungkin dianggap 'gila' sesetengah org, skrg dh hmpir nk jadi reliti.mcm citer minority report x pun back to the future. x sangka lak aku, org² yg buat filem tuh bleh 'membayangkan' mase hadapan mcm mana.

bile aku dh nampak sendiri mende² ni, x mustahil gak la 1 hari nnt boleh jadi mcm citer irobot tuh.waaa...sronok aku tgk mende² gini.

so, kirenye aku dah jumpa (aku rase) ma source d'inspiration. dgn itu gak, aku akan mengubah (insyaAllah) study aku ni. klw aku di accept tukar course, maka, setahun lg la aku kt france (or maybe lebih kot).

dgn ini, aku mewar²kan azam musim bunga aku ! hehe.

doakn sy yer.

ideas worth spreading. stuju². g sini

No comments: