Sunday, February 05, 2006

ahad yg mengenyangkan =P

tak yah citer lagi lah ek pasal aku nye wake up time. aku rase sume dah tahu dh yg aku ni bangun tengahari nye.hehehe. entah,pagi tadi lepas subuh,aku TERfikir jap,kalau aku tak tidur lepas tu, aku nk buat ape ek? tak kan nak study kot? dah lah seminggu (5 hari) asyik study jer, kire dah cukup lah tuh. kalau kat mesia lain lah, bangun awal² then pergi warung. banyak bende nak makan, nasi lemak ker, roti canai ker, kuih bom ker, cekodok ker banyak lah. kat sini, bangun awal nk makan ape. coco crunvh jer la tak pun coklat yg ade kacang almond tak pun minum jus orange tu. hai, tu yg tak best tuh. sebab tu gak lah, aku sambung tidur balik. hehe. baik aku habiskn mase aku kat katil (jgn pk lain lak!) daipada tengok movie/buku/kartun. kalau korang lah kan, korang buat ape eh mase pagi² tuh? tapi kekadang aku rase membazir gak mase pagi dibuang kat atas katil je.hehe. tapi aku tak tau lah nk buat ape!!

macam biase, lepas bangun tu, breakfast lah. huwaa, milo aku dah nk habis.huhu. giler lah, tahun ni milo aku habis cepat lak. tahun lepas tahan sampai 6 bulan. mungkin sebab sejuk kot, cepat habis. sini,memang gile la sejuk. dah lah heater aku tuh bukak sampai habis pun tak panas² bilik ni. (salah 1 sbb aku sambung tido gak!!) . n macam biase, aku call family aku. bestnye. kalau nk tau aku call umah tiap² 1 minggu. saye ni anak mak tau. hehe. lepas citer² semua bende tu, aku pun siap² lah pergi rumah senior aku tuh. diorang masak. ni yg best ni, bangun² je, lepas minum milo, ade lak makan besar. hoho!

aku dah agak dah hari ni sejuk giler. dah lah sejuk, berangin lak tuh. tram lak kurang mase weekend ni, so tadi pun aku berjogging gak lah kerja tram nk g rumah diorang tuh.sampai² jer kat lif, perh,bau sedap giler. aku pun naik n duduk jer lah.hehe. makan nasi ayam tuh. dah aku ni lapar sangat aku pun tambah lah banyak kali. sedapnye n kenyangnye. best² duduk Grenoble ni w/pun sejuk. dah lah dapat main snowboard tiap² minggu. tapi minggu ni, aku tak main lah, selsema aku ni tak baik lagi.huhuhu.

hah,dah masuk bulan 2 ni, maknenye time untuk plan lah nk pergi mane mase cuti nanti. oleh sebab bajet tak cukup, tak tau lah aku ni dapat keluar dari sini ker tak. aku harap² sfere tu jemput aku datang pergi paris lah untuk seminar mende entah (ker BTN?). boleh gak aku ponteng 2 hari (kalau nasib malang boleh ponteng 1 minggu tuh). hehehe. tapi aku harap² lah bulan 2 ni berlalu dengan cepat sikit. nak pergi mane ek?

dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung

No comments: