Tuesday, February 07, 2006

nak grève !!!!

pagi ni, eh dah citer dah. then pukul 10 tu aku pun terus pergi IUT. awal pulak datang. oklah, then kitorang pun belajar microP. hmm..tak lah se'mencabar' mane yg aku sangke kan. senang jugak lah. tapi kene score bebetul ni!! then mase habis tu, prof tu tunjuk result infoindus hari tuh. waaa, geramnye. aku rase macam nak koyak² je kertas aku tuh. rase macam lagi 1 kertas ni tak lulus lak. setakat ni yg ok cume fizik n infoindus 1st DS yg lain que de la merde! hanyun betul. buat aku down jer.

then aku pun lunch kat rumah jer lah. terus bukak lagu eminem then masak. masuk lak lagu tuh time aku geram² nih. makan yg lauk semalam aku masak. (aku ni memang tak reti bajet nak masak ni) then mase makan lak dengar lagu pakcik gosh tu. menaikkan semangat sikit. untuk meneutralkan aku lagi, dengar lagu raihan. huhuhu. sedap lak suara cat steven tu(kenal?tak kenal?). dah ok balik aku nih.

tetibe aku TERdengar suara orang jerit² lak. aku ingat jiran aku ni bukak tv kuat² ker. pelik gak sebelum ni tak pernah pun die bukak sekuat tuh. tetibe, mase aku keluar rumah, tengok², wah, ramai giler orang. grève(mogok) rupenye. hahaha. giler la ramai betul. ni semua pasal contrat premiere embauche. tak paham lak aku apsal diorang contre bende ni.(aku mmg tak tau pape pun pasal contrat ni...hehehe). so, aku pun enjoy jap mogok ni. then terus pergi IUT.

huh, tram n bas pun mogok gak sebab mogok ni lah. aku dah agak dah sebab semalam die dah cakap dah. so, dari semalam memang aku dah niat dah nak pergi sek w/pun tahu yg tram takde.(niat dah kire dpt pahala dah kan?). so aku pun tunggu jer la tram tu. kalau ade bagus lah kalau takde aku pun terus balik tidur jer. then die ade buat announce. cakap yg tram cume ade kat station ni station tu. so aku pun terus lah berjalan pergi station tu. *peringatan: aku ni baik tau tak pernah nk ponteng kelas. kalau TERponteng tu lain lah. hehehehe. nasib baik ade. then aku pun terus pergi IUT. kelas expresscomm, macam biase berdebat then buat rumusan artikel ape entah. ok lah kelas hari ni.

yg jadi tak bestnye hari ni, aku nye result infoindus tu lah. waaa, geram giler. kalau 1 paper tak lulus aku tak kesah dah. kalau dah masuk 2, dah grave dah ni. waaa, macam mane ni??!! mama!! nak citer geram aku ni kat blog, blog tak boleh balas, blog takde perasaan, blog tak boleh cakap n blog memang pendengar setia aku. huhuhu. (<=tetibe ingat iklan mane entah). nasib baik nk masuk ecole count result 2nd year punye. tapi aku kene score gak tahun ni. ni sekrang ni tengah tengok movie lak. waa, aku ni cepat TERpengaruh lah dengan bende duniawi ni. tapi tengok movie ni boleh improve french aku tapi aku kene study gak!! ok, tukar strategi. target lebih tinggi. maybe sebab target tak tinggi kot sampai jatuh macam ni. so, en fadhil, target top 1. then target semua subjek dapat mark tertinggi skali. ingat tuh !! hmm..oklah en awad. *ops, dialog antara aku dengan aku ni. hehehe. oklah ni gambar² mase grève hari ni.



ni je yg aku boleh upload, gamba lain tak boleh upload lak. rasenye tak yah tunggu 14 juillet kalau nak tengok orang ramai.hehe

ku percaya diriku
tentukan demi mase depan
ku percaya hatiku sendiri
ku percaya diriku
walaupun adenya cabaran
ku percaya hatiku sendiri -ella- ella rock!!

No comments: