Tuesday, February 07, 2006

nak buat ape eh?

yay yay.akhirnye hari ni aku bangun gak pagi. eh bukan! aku tak tido lepas subuh. hohoho. hari ni kelas start pukul 10, so semalam ingat nak bangun pukul 9 ker, tapi tetibe lak pagi tadi nak try kalau tak tido balik mase subuh.

so, lepas sarapan ni, aku pun tak tau lak nak buat ape. nak balas email, kire semua email dah balas dah. nak call umah lak, rasenye mama aku tangah sibukkan adik aku pergi sek agama, malas nak kacau lak. nak call member lak, diorang ade kelas (kot?). nak berjogging lak, jap lagi mesti kompem berjogging nye nak kejar tram. (sigh), last² bercerite lah dengan blog ni. bagus blog ni dengar jer aku citer mengarut².

hmm..sem 2 dah betul² masuk dah. orang kate belajar subjek baru, so rasenye boleh berazam score giler². betul lah tapi aku rase macam 'mencabar' lak. dah lah subjek baru tu semua (lebih kurang) ade programing. sem baru ni, subjek baru yg aku akan belajar: microprocessor, automatisme, vhdl n then ade pasal robot² yg aku citer hari tuh. semua tu gune programming lah. haiyo, ingatkan banyak maths, rupenye banyak pengaturcaraan lak. dah lah kelas miroprocessor (microP) semalam aku TERtido 5/10 mins gitu. dah lah aku duduk depan. nasib baik prof tu kat belakang citer bende² tu. ape taknye, bilik dah lah gelap, then budak² ni bising lak tu, pastu, dah duduk depan tu (baris ke2) cahaya pemantulan slide tu (ape ntah name tu, aku tak tau..hehe) lak terang. so aku pun dengan senang nye lah tutup mata. kadang² rase kesian gak kat prof tu, budak² ni bising lah,keluarkn bunyi² pelik lah, tapi tu lah. (tak terungkap dengan kate²). prof tu gak lah aku jumpe tiap hari minggu ni n minggu depan dalam kelas nanti. waaa, j'en peux plus.

oklah tuh,lunch break tu, aku pun terus balik rumah. nak hilangkan rase mengantuk n kusut dalam otak ni, aku pun bukak pc aku then masak nugget(cam ni ker eja?dah lupe lak). hmm.. punya lah lambat nak masak. dahlah aku takde oven. so aku pun tunggu jer lah dekat 20 min gitu lah. then berjogging lagi pergi station tram. hah, aku TERnampak tetibe ramai lak berjogging ni. siap ade polis lagi. aik tak kan semua nak kejar tram kot. sekali aku pergi dekat², rupenye ade larian olimpik. waaa,sayang betul aku tak pergi awal, kalau tak mesti dapat bendera untuk support pelari tu, then boleh masuk paper or tf1 ker, france 2 ker. hehe. tapi aku lambat lak. dah lah lambat, tram lak TERpakse beri laluan kat acara ni. giler lah, aku ade 15 min jer nak pergi IUT. habis TERcalar image aku yg tak pernah datang lambat kelas petang. wuaa, hanyunnye tram. eh bukan, larian tu lah. hah, nanti petang nanti, pakcik² tram ni nk mogok. nasib baik petang. kalau pagi ni, merasa lah aku ponteng class.

hmm..macam² jer. oklah memandangkan takde pape nak citer lagi, so aku berhenti jer lah dulu eh blog. jangan nangis lak. hehe. oklah, have a nice day n senyum² selalu !!

Je ne vous oublie pas, non jamais
Vous savez tant de moi
De ma vie de tout ce que j'en fait
Alors ma bonheur mes déchirure
Ce partage avec vous
C'est Notre histoire a nous
Je ne vous oublie pas -celine dion-

No comments: