Sunday, February 12, 2006

penat,pening,pelik n pelbagai p lagi lah hari ni

tak sangka aku begitu penat n pancit semalam, lepas main snowbord. best memang best, tapi tak tau nape aku takde stamina ni, habis semua badan lenguh² jer. kali ni pergi dengan malay grenoblois. hehe. 5 orang jer. sebab yg lain, yg aku tau diorang ade kelas. pergi chamrrouse (cam ni ker eja?). perh, panas siot. dah lah lupe bawak goggle. TERpakse lah aku beli cermin mata oren kat station ski tuh. baik membazir skrg daripada membazir beli ubat kang. kalau nk tau, bile cahaya matahari ni kene dekat snow, die pantulkan balik cahaya tuh, so kene protect lah mata nih, kalau tak boleh jadi buta kang.

lepas main tuh, balik rumah. baru lah rase sakit² nye. giler lah, keras snow kat chamrouse tuh. tak same dengan kat 2-alpes. tapi oklah, dapat cube banyak station. lepas ni mungkin nak pergi Tignes lak kot. tempat budak² colmar pergi hari tuh. dengar citer macam best. maybe cuti ni kot. hah, aku still tak sure nak pergi chinese new year punye celeb kat colmar tu ker tak. diorang ajak dah. time tuh lak, budak² skema kat lyon tu nak datang lak. maybe cuti ni stay kat grenoble ni kot. waaa, nak keluar!!

hari ni pelik sikit. aku bangun awal dari biase(hari ahad lah). lepas tuh, tengok², ade air bocor lak kat satu tempat dalam rumah aku ni. huhuhu, makin teruk nampaknye. TERpakselah aku call tuan rumah aku tuh. macam biase, adelah call rumah, bermanaja kejap. then, pergi dobi. ramai lak orang.hmm..tunggu jer lah.

lepas tuh, dapat email dari prof aku ni,nicole. kate nk pergi mesia. die tanye tempat best kat mesia. hmm..korang ade idea tak? aku,mesia pun tak habis jalan lagi. tak taulah. then tuan rumah tu datang. die kate ni,teruk giler nih. kene betulkan cepat². aku iye kan jer lah. esok die nak datang. then die mintak duplicate kunci aku. aku pun cari lah. perhh,angin betul aku. tak jumpe lak. aku sure giler aku letak kat situ.tengok² dah takde dah. ni habis rumah aku berselerak dah. dah lah nk banjir nih. waa, pening².

minggu depan baru keluar result untuk sem 1. harap² ok lah. dah!! tak nak pikir!. sekarang ni kene kemas balik rumah/ bilik aku nih. dah tunggang langgang dah. fuh, penatnye. tambah dengan lenguh² nih. rase macam dah tua lak. hehe. ok, time to berperang habis²an lak. no merci punye lah.

p/s: sejak akhir² ni, aku selalu dengan lagu french lak. kenape entah. hah, mate aku still nyot² lagi. ingatkn nicole ker yg sebut² aku or pakcik tuan rumah tuh, rupenye bukan. hmm..sapelah orang ni ek?

"It is a scientific fact that your body will not absorb cholesterol if you take it from another person's plate."-Dave Barry. -err,betul ker?-

No comments: