Tuesday, April 04, 2006

16th day fac off !!!

allooooo. ape kabo sume? sehat? perh, sejak dapat keluar dari grenoble bumi indah ni, rase lega giler. fresh giler otak ni. series fresh.hahaha. tengok laut.waaaa, lega nye !!!!!

oleh sebab lega sangat, aku pun layan lah 3 movie lepas balik malam semalam. citer ape ntah. layan jer lah. tengok² citer tuh, best gak rase nye kat holland tuh. hmm..bile lah nk pergi sane ek. then citer french pasal multipersonality.layaaan. tido pun lewat lagi. cis, ni la masalah asyik cuti jer. kol 2 tuh kire awal lah tuh. then bangun tengahari. hanyun btul.

tp sejak dah keluar ni, rase lebih teratur sket la.kol 9 tu dah bangun.tp tido balik kol 1.30. hahaha. asyik tido jer kerje.then dapat surat dari IUT lak. gilerlah, kemungkinan kecik kelas sampai summer bln 7 nnt. waaaa!!!!nak jer patah balik pergi nice menjerit kuat². dah la aku dah beli tiket balik mesia. ni kene balik bulan 7 lak. tak kan balik 1 bulan lagi kot? shoooooot !!!!esok TERpakse la aku pergi IUT bincang dgn prof aku. kalau betul² mcm tuh, dah nak kene tukar tiket,tukar plan,n banyak nye kerje !! harap² tak jer lah.

hari ni, aku rase diorng mogok mcm kureng sket jer. mase nk pegi dobi tuh, nampak lah diorng ni menjerit². yg bestnye mogok nih, diorng buat lagu pasal CPE. tu yg best dengar diorng mengutuk² kerajaan ni. kat mesia mane bleh buat terang² kan. so amik peluang jer la dengar kat sini. tp tadi aku tengok kebanyakan pakcik² la. then polis pun tak ramai sangat. tak tau la, sbb aku keluar kol 12 lebih tadi, then keluar balik kol 5 gitu. mungkin diorng ni dah habis berperang kot.

so, skrg aku dah motivĂ© dah. yes, best² dapat keluar nih. nak² tengok laut. giler tenang. iyelah kan dah bape lame tak dapat tengok. dah la air die sejuk. nak jer mandi kat situ. nnt la aku letak gambar. jadi, untuk profit mase ni, aku pun beli novel baru lak. citer pakcik tom clancy yg lame dulu tuh aku peram dulu lah. dah nak buat ape lagi kan.movie pun dah byk sgt download. music lak, dah sakit telinga asyik dengar jer. so TERpakse lah bace sambil menghabiskan mase nih. tengok la aku bertahan bape lame kali nih. oklah, aku nk tengok jap dare devil kat tv ni. hah,rasenye dah jumpe dah fadhil2001. very good. time untuk lebih progresif lagi. (+)f**k them all !!ah, ade iklan best petronas.nak tgk pegi click name kimmy tuh. nak jadi driver f1 la gini. =)

(+) bukan mencarut yer. tak caye? jom belajar english nih. http://www.funnyjunk.com/pages/history.htm

Nice is nice

No comments: