Tuesday, April 18, 2006

penaaaaatt !!!

hari ni la 1st time kelas aku sampai kol 6 ptg. dari kol 8 lagi. so, pagi tadi aku dah mula dah habit aku yg bangun pagi. nasib baik boleh bangun. then pagi ni ade kelas elec. jadi start kol 8. prof nye datang lak 20 mins lewat. lepas tu die ingat kitorng ade TP. perhh, lawak betul. so, buat lah TD/latihan. mule² tu ok la pasal transistor nih. then bile time masuk yg agak sukar sket, aku dah macam sesat lak. hua hua, mane nih ? mane nih? dah la aku x bawak polycope die. then salah soklan lak tu member aku bukak. dah sume ketawakn kitorng. hahaha. aku ni jenis dok depan. dulu sbelum greve ade la 3 org dok depan termasuk aku. skrg ni dah ade sorng join kitorng. yg ajar aku ayat ngurat tuh lah. hmm...haru la jadi nye. die ni mmg suke buat lawak. tapi at least, setakat ni tak ganggu lagi la aku utk menconcentrate 50%. =P

lepas kelas tu,patut ade fizik tp sebab ape entah prof automat aku ae hal, die amik kelas fizik tuh. hmm..mule², oklah. senang nye rupenye. bile die dah bagi soklan yg kalau ikut logik akal memang senang lah. tapi nak menterjemahkan idea tu dalam bentuk grafset or in language automat ni, fuhhh, fenin nye saya. ni la lagi satu subjek yg menace kepada aku untuk dapat top 10. cam budak² ni, diorng pernah belajar, aku lak terkebil² bile prof tu ajar.

then rehat. hmm..tak sempat aku nak panaskn filet aku. so, makan biskut prince jer. kenyang tau. sambil mendiet lah nih. hehe. kelas petang lak ade kat amphi/dewan. hmm...macam biase la, memekak jer diorng ni. tapi nasi baik aku paham prof tu ajar. elektrotek tuh ! pasal machine à courant continu. perh, memang la, kalau aku jadi prof tu dah lame gak aku mengamuk. tapi aku rase prof tu tengok aku kot, die sabar jer,teruskan mengajar. hehe. baik prof tuh.

lepas tuh, hmm...3 jam pasal automat. bayangkan lah bape jam ari ni aku beljar. lebih kurang 9 jam ari nih. mule² kitorng kat satu bilik infomatique nih, then turun ke bilik lain coz kat bilik tu pc die mcm weng sket. so turun kat bilik ni. oklah,tapi besar sangat, prof tu cakap pun ,aku iyerkan jer lah. binome aku yg kedepan dengar sume then die ajar aku lah. malas betul kan aku nih? jadi budak² ni pun ah tahap max la untuk study.sebab tu ade yg asyik gelak jer, ade yg bukak internet lah n ade yg kacau orang. biase lah kan, bagi aku lah, aku boleh study, secara optimum nye dalam kelas, 4 jam je sehari . tu kire paling optimum lah, bile dah lepas jer 4 jam sure ade info yg tertinggal la, ngantuk la, lagi teruk tertido dalam kelas, dah la dok depan lak tuh. perh...time tu memang letih giler. jadi, bile dah boring jer, budak² ni pun buat dajal kat prof tuh. ade sorang tu, time prof tu explain pasal bende yg kitorng kne buat, member aku ni tutup suis pc prof tuh. then prof tu mencarut lah ( normal bg sesiapa je kat france ni tanpa mengira pangkat). yg kitorng ni lak, ketawa tahap dewa dah. hahaha. lawa giler tgk reaksi prof tuh. dah mati² prof tu igt pc kat situ kene virus. hahaha. mg lawak. so,die restart balik, tunjuk balik sume tuh then sorang lg buat dajal. huuu, kali aku rase kureng kelakar sket la. yg lain gelak nk mati dah. sekali tu bagi aku ok lah, tp kali kedua tu dah mcm tak berakal pulak lah kan. tp memang la diorang dajal, hmm,habis la prof tuh. tapi lawak. hahaha;

balik kelas jer, rase peat giler. then tido jap. makan mandi n blog jap. lepaskn perasaan malas nih. kalau tak sure dah tido dah tadi. hah, lepas cuti ni, ade 2 org member aku keluar dari iut. sorang budak hacker yg aku pernah citer dulu. hmm, ruginye. tapi biarla bukan masalh aku pun. yg penting peluang top 10 aku makin besar la dgn ketidakadaan die. err, lagi satu nak citer, try la tengok citer v for vendetta. best². dulu aku igt citer dongeng jer. tapi bile dengar sume org kate best. aku pun tgk la, mmg best. bukan sbb kakak natalie portman tu jer aku tgk tp sbb jalan citer n dialogue die tuh. bagus² utk change the world. oklah, macam makin panjang lak aku bercerite tentang pape ntah nih. 3 days to go..courage fadhilou !! =)

remember remember the 5th november -v for vendetta-

2 comments:

Unknown said...

hehe..bese²kanla diri ngan klas from 8 to 6. kalau nk masuk enserg, klas from 8am to 7.15pm pon ader..hehehhe

bpboyz said...

waaa, x bestnye... xde ker ecole belajar skejap jer sehari eh cam sek men dulu2 ker? huhuhu...