Wednesday, April 05, 2006

17th day fac off !!!

tiada apa yg istimewa pun hari nih. ingatkan aku pergi iut tadi bleh jumpe prof aku, rupe nye die takde lak. *sigh* haiiiiiiiiiiiiiiiiiii... tp alang² dah sampai iut tuh, aku pun amik jer la borang² yg takde kene mengene dgn aku pun. contoh, borang masuk ecole. saje je gatal tangan amik. kali ni iut aku dah tak diblock dah. tak block jer, tapi masuk dalam, huh, takde orang pun. ade lah sorng dua tuh, tu pun pergi tandas jer kot. masalah besar skrg ni, aku takut die amik cuti summer jer. tu jer yg aku risaukan nih. hanyun betul. nak mogok² pun jangan la sampai amik cuti aku yg tak bersalah nih =P

so,lepas tu terus jer la aku balik rumah.macam biase lah, hujan jer pagi ni. aku pun rase nak tido balik jer. tp sebab terase lagi bayu laut nice meniup pipiku ini, aku pun kuat kan semangat tak tido.huhu.so,aku pun bace la a year in the merde. dah takde pape nak buat, bace novel jer lah. bace², sampai lah tengahari. lunch nugget ikan aku tuh, then bermain² kat tenet lak. malas rasenye nak masak nasi tetengahari ni.

jadi,pergi tengok blog org la (yg best kat yasminnye blog (comments),director sepet tuh),bace surat khabar lah,video clip la,coming soon movie lah,torrent lah etc etc. tapi mase aku ni terprofit gak lah tgk videoclip pasal menara kembar petronas tuh. waa,byk gak masalah rupenye. respect giler PM time tuh. then ade gak pasal polis mesia nih. aku tengok pun, rase nak ketawa tak boleh nak marah jauh skali. hanya mampu tersenyum jer. polis polis.

petang tuh, taktau buat ape, aku pun tengok youtube ah-ha. mangkuk giler lawak. hahaha. best² show tuh.petang, masak, tengok à prendre ou à laisser. then tengok berita. fac aku off sampai rabu depan lagi. tp aku kene datang hari². sbb die ade antar surat soh datang hari². aku pun tak tau apsal tak start kelas lagi. padahal dah takde budak pun jaga blockage tuh. masuk n study jer lah. hmm...kuat betul kuasa pemuda kat sini. last² diri sendiri gak yg merana. bagi aku lah, belajar sampai ecole or doctorat ker lepas tu carik kerje, sure orang nak amik ko kerje punye. tp ni setakat ijazah jer, sape pandang sangat. entah lah, bagi aku, ilmu tu lagi berharga daripada jaminan kerje selama beribu² tahun ker. kalau dah pandai, sure ade org amik nye. takde pun bos yg bodoh fire pekerje die sesuke hati jer (melainkan die giler or dah bankrupt lah) kalau tak pun, bukak bisnes sendiri lagi senang. ni nak jaminan lah ape lah. ingat kan kat mesia jer bende ni ade, kat sini pun. tapi aku tak tau lah mungkin ade something yg tersirat dalam cpe nih, aku pun malas nk kaji lelebih. baik aku pergi menikmati bayu laut nice ker, cannes ker, tak pun monaco ker. waaaa, nak balik mesia la gini !!!

sempena cuaca asyik hujan jer nih, aku ingat nak upload lagi pasal hujan lah. tp tunggu aku rase rajin giler nk upload baru aku up. terasa macam niveau aku kurang dari budak² lain lak. tak bleh la gini nak masuk supelec. hehehe.

nak otak baby !!! sume belajar masuk jer dalam pale nih.-ntah pape ntah-

No comments: