Thursday, April 06, 2006

18th day fac off !!

hari ni, hari kebingungan aku. hmm...tak tau sebab ape lak. dah la hari ni bangun tengahari tadi. malas giler nak pergi iut pagi tadi. baik tido jer kan. aku datang² pun takde orang. entah lah, esok jer la kot pergi. takde pape pun akan berubah kalau aku pergi. kejap motivĂ© kejap tak lak. waaaaaaaaaaaarrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

midi/tengahari tadi aku terima satu email nih. tengok² luar die (subjek lah) rase happy jap. bile bace jer. berdedum!! tetibe bunyi guruh n petir sambar menyambar, hujan turun selebat² nye. lampu terpadam kejap (ni mcm citer bollywood lah kire nye) hehe. wow, quelle nouvelle !! shooot!! then aku pun, rase bingung giler. macam biase, lunch aku diganti dengan sarapan aku. then lepas tuh, aku pun try² tengok buku jap. hmm..kejap jer jalan.pas tu rase malas giler nak teruskan lagi.

macam biase aku ni, bile ade perasaan bingung or geram or sedih or marah or rindu or pape² yg negatif ker (kecuali rindu) aku sure tido nye. bertambah waktu tido aku lagi. bayu Nice pun tak cukup untuk motivĂ© kan aku. shooot!!! so, pk perasaan tu kejap, then tido. fuh, nasib baik hilang sket. untuk hilangkan lagi paham² jer la yer sbg sorang muslim nih kan. ni jer la cara terbaik aku untuk hilangkan perasaan yg aku rasa. huhuhu. tido jer. tak pun makan kacang. pelik tak? mak aku pun pelik perangai aku ni. hmmm...tu la aku.

lepas bangun tu, ngam² ustat call aku. die jer la aku berbual² hampir tiap² hari la, iyer la asyik block jer memanjang. orang nak study pun tak boleh. study dengna prof lah, study sendri sure tak study nye. france france. kat sini la dapat aku kenal ramai jenis org n pemikiran diorng skali.
mungkin ni kot dugaan tuhan kat aku. iyerlah, kalau dugaan banyak kerje tuh aku boleh buat lah. di dugaan takde kerja. memang aku tak tahan. bile kite ade kerja, kite taknak ade kerja, bile kite takde kerje kite nak kerje sangat. waaa,dugaan dugaan. sape kate dugaan student ialah study? dugaan sebenar student ialah tak dapat study !! beza giler study tanpa prof dengan prof. w/pun ade prof, aku mcm tak study jer, tapi kurang² ade bende hidup yg ajar aku. relationship tu yg penting bagi aku, bile study ni. aku bukan nye genius pun sampai tak pergi sekolah cam bdk kat mesia tuh. hehehe.

lepas tuh, aku pun tengok berita, takde tande² pun diorng nak benti mogok. makin teruk ade la kot. siap² beramai² kat railway station tuh. then kat toulouse lak, siap diorng kacau kat tempat airbus tuh. ni la beza orang yg paham cpe tuh n org tak paham langsung law tuh. guaratee jer nak. xde adventure betul. tp guarantee tuh penting gak kan. macam minyak kat mesia tuh. waaaa...kene kumpul euro tuk isi minyak nih. =P

oleh sbb lame giler menatap pc aku nih. aku pun dah pening². betul gak orang cakap. baru aku percaya. hehe. so, jgn menatap pc lelame!! hahaha. mamaaaaaaaa !!!

il pleut dans mon coeur comme il pleut sur la ville.

2 comments:

Unknown said...

quelle est cette longueur qui penetre mon coeur??hehehe..

bpboyz said...

elle penetre et puis elle s'en va..huhuhu..