Wednesday, June 06, 2007

joyous

wow..tak sangka aku. betul betul tak sangka. yes !! ALhamdulillah.

oopss.. bukan pasal nikah pm kite ek. tapi pasal sponsor aku. aku syg sgt pada mereka. yes !!

so, untuk berkongsi gembira, aku sedia untuk belanja. sape nak, mintak la eh. sape buat² tak tau, mmg tak dpt la. serious ! yes !!

semlm perasaan lain, hari ni lak perasaan lain. perasaan hari ni menyembuhkan perasaan semalam. ingat nak buat en3 agak sayu sket. tapi, biar la dulu aku save en3 tuh. papepon, saya gumbira !! yes !!

* belanja diatas dikategorikan sebagai belanja makan or ape² yg masuk dek akal la :)

bestnye berperasaan ni kan? indah sungguh hidup !! :)

2 comments:

akirasuri said...

oit!
belanja akak cepat. jangan kedekut sangat. dosa tau. tuhan marah. ha ha ha.

bpboyz said...

cepat2 dtg sini..bape zillion jajan kak ati nak? ;)