Sunday, June 03, 2007

bulan enam

waaa...dah bulan jun dah. huhuhu..kalo dicomparekn dengan tahun lepas, bulan mei lepas berlalu dengan la lambat. ntah la ek. bila rase tak best jer, sure rasa lambat masa berlalu. pelikz tapi benar kan? :p

hah, rasenye korang perasan tak blog aku ni mcm ade perubahan sikit? ade la sket² sbb aku upgrade akunye blog nih. tapi aku still mengekalkan keunggulan hijau blog dulu. hahaha. tapi blogger baru ni, lebih pratikal lah.

so, nnt korang perasan lah yg link² ke blog korang tuh takde dlm blog nih sbb aku maleh lg nak letak blog korang. hehehe. takper² nnt aku letak k.

err...bulan 6 ni gak, akan menyaksikan kekurangan warga grenoble.huhuhu. tgh ari tadi, sorang akak dah tinggal kn grenoble dah. so, skrg ni aku jadi penjaga umah asma. lepas tuh, nnt ade la akak sorang lagi tinggalkn grenoble. lepas tuh, sape eh?

alaaa..tak ramai rupenye. hehehe. tapi akan terasa sunyi kot :p pastuh, ade sorg senior yg akan go back malaya for good n for bad (die kate gitu). silva, from paris.huhuhu. cepat gak kan 7 thn. tapi tuh la...die dtg ekceli nk melawat rakan²nye (ceh ayat!), then jalan² kat grenoble dan makan keropok semy gorengan aku (nak gak tuh !).hahaha. pastu die pun blk lyon.

err..bulan ni, aku lambat sket tukar lagu. (ala, tak kan tiap² bulan nk tukar kot?). tak per la, aku tukar lagu ikut 'keangauan' aku dgn lagu tuh. so, kalo tak suke, korang tutup jer player tuh ek.

lagi² pasal bulan jun ni... hmm..bulan dimana aku akan abes stage. tuh jer kot yg best. pastuh, bulan aku tak kemana². aarrghhh..boring btul la bile tak keluar dari grenoble nih. bukan aku tak suke grenoble tp sbb grenoble ni 'tertutup' dgn gunung². lawa mmg lawa, tp secara psykologi nye (btul ker ejaan ni ek? :p) die macam membuat aku seperti katak di dalam balang kaca. aku ape yg aku rase la. so, setiap kali aku kuar grenoble, sure rase macam..waaaa...bestnye dunia luar. hahaha.

ok ok, chef fifi soh makan. :p

6 comments:

Anonymous said...

wah! padil masak? ha ha ha. sedap tak wey :D

Semy a.K.a Amalina said...

name dia SIVA laah :p
n keropok ko hangit :p :p

bpboyz said...

hahaha, sure la sedap kak ati !! ;)

oo ye ker? typo lah... alaa, mcm mane tak hangit, tgk korang sedap tido dgn lena nye,aku pun tetido kejap, sbb tuh hangit tapi sedap tuh..hahaha

Unknown said...

hehe..teringat lak ape siva jwb bile korang tanye "apesal dtg grenoble?"
dia jwb.."nak jmpe fara"..
hahaha..*bangge* =p

Anonymous said...

fadhil, solution baju merah tuh, y not beli warna MERAH jambu jek???

psykologi--psikologi in BM n Physcology in BI

bpboyz said...

bangge eh fara..nnt aku slalu dtg umah ko la nk tgk ko..hahaha

asma', org x suke la warna yg jambu2 ni, even buah jambu pun org tak makan sgt..ahakz ! so secara psikologi die,(ni sure betul ni..hehe..thanks asma) keluarga 'jambu' sume sy tak suka ! haha :p