Thursday, June 28, 2007

summer = sales !!!

oh yer presentation aku dah abes dah. tak la dengan jaya sejaya²nya, tp oké la jugak. yg penting, terasa badan ni ringan giler dan terasa macam nak joget² jer kat centre ville tadi.

hah, aku ternampak satu kumpulan ni, diorang menari, menyanyi dan main alat musik. aku tak sure diorang orang mane tp diorang ni ade la iras² muka org malaya. maksudnye dari segi kulit tuh saling tak tumpah la (ceh ayat :p) then sambil² tunggu tram, ternampak la 2 org pompuan yg pegang bendera. skali aku ternampak gmbr kancil. waaa..org melaka ker diorng ni? tp mcm tak jer. sebab dlm bendera tuh ade la lambang² lain. aku tak ingat lak yg lain² tuh. tapi gambar kancil tu membuatkn aku rase macam ...

skrg kan dah start sales. mega sales la kirenye. dan sangat la berbaloi kalo berbelanja lebih mase ni. oops..belanja utk bg org kampung souvenir² nih, kalo tak dikatanya kita ... . so, bende² yg harus beli : perfume n keychain. hahaha. itu jer la souvenir dr aku dirong dpt. padahal byk bende lg kan nk bg. tp tula.. saye takde idea bernas. huhu.

tetibe terasa sangat la sesak nafas dgn bumi grenoble yg hijau ni. so, aku decide nak kuar dari sini kejap dan mengisikan paru² aku ni dgn oksigen² yg lebih 'bermutu' dari oksigen+karbon dioksida kat bumi grenoble ni. so, alang² ramai nk balik kampung, aku pun nak balik kampung gak la. yess..dapat jumpe 'mamans' best !! hehehe

bersiap sedia lah kamu rakyat jelata colmar untuk menjemput beta bersama pahlawan beta hari esok ataupun lusa. pastikan lauk pauk semua sedap² belaka ek :p

2 comments:

Anonymous said...

ha ha ha.
jiwang! :))
wey..balik malaya belanja akak tau :))

Anonymous said...

jangan la taip sampai 40 kali..nanti betul² jiwang kang, tak larat lak kak ati bace en3 yg betul² jiwang..hahaha meh turun bp,nnt sy blanje beriani gam besh punye :D