Sunday, June 10, 2007

nyot nyot

sesungguhnye aku berasa sangat pelik dengan 'ke-nyot-nyot-an' mata belah kanan aku ini. adakah sesiapa diantara kamu sume yg sebut² name aku ? rindu aku ? ingat aku ? kutuk aku ? tak pon memanggil² aku untuk belanja kamu ketika waktu ini ek? :p

'ke-nyot-nyot-an' kali ini,waktu ini, lagi 'power'. seolah² sebutan itu tak pun kerinduan itu tak pun kutukan itu atau pun panggilan itu sangat lah hebat. biasanye, die 'nyot²' kat luar kelopak jer. tapi kali ini, die nyot² kat dalam kelopak mata dan dekat dengna mata lak tuh !

fuh, sangat la hebat nyot² itu. sekali aku kelip mata, terasa macam 4 kali die 'berdenyut'. haa, sekarang ni dah ok sket dari 20 minit lepas.so, kite tgk pagi esok, kalo die masih nyot² gak, terpaksa lah aku detect 'IP' org yg sebut² or rindu² or igt² or kutuk² or panggil² tuh. tapi masalah nye, 'sistem detector' aku tuh macam tak berkesan.susah la nak detect sape.huhuhu. aku tak 'improve'kan die punya 'sensibility' die lagi.dan aku tak tau macam mane nk 'improve'kan bende tuh. ish...kalau la aku tau siapa..hmm...

okla, tu jer aku nk citer ari ni. rasa macam cepat giler weekend ni abes. dan terasa lonely la jugak. huhuhu. ni yg bt aku ragu² nk pilih dok mane tahun dpn nih kalo tak dok sini lagi. lille or toulon ? toulon or lille? aaarrghhh...maleh nye nk pilih !!!

* nyot-nyot : kata kerja yg tidak wujud dalam kamus (kot?) kecuali kamus aku. keh keh keh

dari kerana mata...yang mempunyai kuasa ~~

3 comments:

Unknown said...

stay grenoble jehhh..hehehe

akirasuri said...

hu hu hu.
dah dapat detect IP sapa yang teringat-ingatkan kau ke belum budak :D

bpboyz said...

akak² kt atas ni ker buat shaye nyot² mate ek? hahaha :p

tuh la fara,harapan meninggi ni aku nk stay grenoble..huhu

sy rase kn kak ati, makcik lab ni kot..sbb bile jmp die jer, trus x nyot² lagi dah..hhaha :p