Saturday, June 09, 2007

Si ain tia

skrg ni aku tak tau nak buat ape dah. huhuhu. nak sambung tido, badan terasa tak bleh support lak. so, aku rase macam nak kuar dari umah yg ade 'penjaga taman mini' ni lah. aku rase lah ni ade 'penjaga' kot, ape tak nye, aku sedap jer tido tiap kali. ish ish ish..bahaya² ni ! err..semlm pergila bercuti seorang lagi akak grenoble dan chef masak aku. huhu. katekn tak dapat jumpe semy n fara lagi, aku publish la entri 'wannabe' sayu aku tuh. hehehe. kalo tak, simpan tuk tahun dpn. hahaha.

-eh eh, lagu amy mastura yg best... dimlm ini, kita berdua, bintang bercahaya ~~perghh...lame siot lagu ni. best arr !! teringat zaman kecik² n muka makcik amy ni time muda. cute la gak. hahaha-

iklan jap kat atas tuh. ekceli aku tgh layan lagu die. salah sorang artis peberet aku. hmm...sejak akhir² nih entri aku pendek² kan? tuh la perubahan name nye :p bukan ape, tuh maknenye aku tgh berperasan terlebih dos lah. hahaha. bile terlebih gumbira, tak terkata² la aku. sebab tuh la kot aku tgk couple yg hangat² 'berchentas' tuh cakap sket jer, ketawa² la. main cubit² lah. kalo kat sini, ckp slow² then sket, then terus diorang CPR terus. ntah pape la kan. hahaha. (igt nnt ko kene gak awad..hahaha). pape lah.

errr...orang kate : If you love someone, Set her free... If she comes back, she's yours, If she doesn't, she never was....

huhuhu... adakah akak keira ker natalie ker eva ker audrey ker sophie ker JJH ker(akak sassy girl) akan kembali padaku eh? sedihnye... uhuk uhuk :p

jom main buat ayat + susun ayat nak? kire macam soklan BI upsr dulu² tu tapi version bm. so, nak taruk me-, me-kan ker , pape lah, adalah tidak salah. hehehe.

1) duduk - friendster - makmal kerja - lama - kawan
2) tiba² - kepala - dia - terjah - tanpa izin
3) cuti - tertunggu² - macam - lupa - bilalah ?
4) cute - hehehe - syok - bestnye - senyum
5) kalaulah - tahu - dapat - alangkah - tapi...

ABcdEFghIJklMNopQRstUVwxYZ la sebaik² buat ayat. kalau nak buat ayat gune karakter bahasa lain ker pun digalak kan. hahaha.

dah² pening pale aku lak. hah, aku ade 'kawan' baru. imaginary fren bak kate omputih. name die si ain tia. best kawan dgn die. (err..jepp, ini xde unsur nk tiru imaginary fren ko ek. imaginary fren aku ni ade rambut. hahaha). ntah la. okla ciao dulu. take care sume² :)

si ain tia.ada maksud tuh. cume kene pandai carik la ;)

No comments: