Monday, June 18, 2007

mencari-cari ...

aaarghhh..aku tengah mencari² cik idea nih datang. entah ke mana la cik idea ni. kang aku panggil cik tido baru tau kang. huhuhu

ekceli aku tengah buat rapport de stage/report aku nih. memandangkan aku takde kerje kat dlm lab ni, aku pon ape lg, start awal bt report. iyerlah, takut gak aku buat lambat² mcm kura². kang tak pasal² aku kene sakit jantung sebab darah aku mengalir dgn kelajuan yg luar biasa nnt. itu kalau aku buat lambat l a report aku tuh.

lagipun,setelah mendengar pengalaman² mereka² yg bt report last² minit tuh, hmm..rase cuak pun ade gak. pengalaman macam: bt report 1 hari sebelum tarikh expired ker, bt report bagai nk rak tp last² pc bengong then tak dapat save bende yg taip tadi ker, bt report tetibe ade virus la pulak nak masuk time tuh abes terdelete sume file ker, tak pon tertido pada ari expired date tuh sbb dah 3 hari turut² tak tido nk siapkan report. ishh...seram gak rupenye bt report ni ek? lagi seram tengok citer hantu aku rase :p

so untuk mengelakkan daripada pengalaman member² aku tuh, aku pun dengan kuatnye memaksa diri buat 2 pages sehari. so, dari esok sampai 25hb nnt, adelah dalam 12 muka surat kan..tapi aku kene bt lebih kurang 25 pages maximum. so, sehari 3 pages? ker nk bt 4 pages ek?hahaha.. hmm..so,nnt tak la stress sangat kan?

hah, weekend lepas adalah hari² melayan citer korea. huhuhu. ade citer the restless n citer oldboys n surely ade citer akak cun yg aku minat tuh.hehehe. berjuta² kali tgk citer akak tuh pun rase mcm tak jemu jer. hahaha. ade something kat akak tuh.keh keh keh :p

so, meh aku review sket² pasal movie tuh ek. citer restless ni kire citer mcm pendekar² zaman silam la. tapi pendekar ni siap bleh TERsilap masuk ke alam syurga neraka la pulak. so, pendekar ni kebetulan masuk syurga. tapi,bile check² baru warga syurga perasan yg die ni blom mati lagi. so diorang takut la. (huhuhu..org syurga takut dgn manusia). then tetibe mcm mane ntah, warga neraka ni kuat la pulak. siap bleh pecah masuk pintu syurga pastu bunuh sume warga syurga. eh tak la sume, just 1 perkampungan kat syurga tuh. nak dijadikan citer jiwang, pendekar tadi tuh terjumpa la kekasih lama die yg kt bumi dulu masa berlawan². kekasih die ni dok kat syurga tapi tak kenal pendekar tuh sbb die dah dicucikan ingatan die. jap, kekasih die tuh pompuan tau. n pendekar tuh lelaki. lepas tuh, nak jadikan citer lagi ummphh, ketua warga neraka tuh dan koncu² die, kebetulan kawan baik pendekar ni masa kat bumi dulu. so, terbentuklah kisah antara kawan,lawan dan kekasih. okla jugak citer die. ade effect mcm citer cicakman tuh. tp effect die ni lagi power la. papepon, aku tak sabar tgk akak sassy girl blakon citer pendekar² ni. hehe. citer die kluar thn dpn nnt tau. (ish..dah siap bt research tuh ! :p)

then citer pasal oldboy lak. pergh...mengganggu jiwa aku siot. mengganggu jiwa tuh bukan sbb citer die citer jiwang tp jalan citer die tuh. fuh, taubat pon ade gak. tapi bagus la jalan citer die tuh. citer pasal sorang gangster ni kene balas dendam balik dengan orang yg die pernah buat dajal dulu. err..paham ker? ntah la mcm mane nk review citer ni, papepon, citer ni sesuai la untuk peribahasa(?) : kerana mulut badan binasa. ish...teruk giler punye dendam la. bagi mereka² yg berhati suci bersih tanpa was² tuh, adalah tak digalakkan tgk sbb ade scene² org dewasa. hahaha.

skrg ni aku nmpk, citer org timur pon dah terikut² dgn citer org barat. sbb ape ek? nk amik perhatian dari org barat? ntah la. papepon filem kat mesia tuh still macam tak berkembang jer. nak² citer lawak bodoh ntah pape zombi tuh. aarghh !! tolonglah bt filem berkualiti sket. jiwang pon jiwang la tapi berkembanglah sket jalan citer n suspens tuh. oopss... terlebih review lak :p

manelah cik idea nih? penat aku tunggu dalam lab nih. hmm...hah, tgk britains got talent? aku ske budak kecik tuh n sorg abg nyanyi opera. suara diorang, perghh... sedap sampai meleleh taik telinga. hahahaha

dah² !!

idea oh idea, datang la dekat padaku

4 comments:

akirasuri said...

hahak.

padil. lain kali kalau tak ada idea. selawat banyak-banyak. insya-ALlah berkat selawat, ALlah bagi ilham kat kamu ;)

berusaha dik!!

bpboyz said...

thanks kak ati.hehehe.alasan nk update blog pon ade gak sbb tuh kot idea x dtg :p

yer,aja aja padil !! haha ;)

Muzaffar said...

hahahah.. harap berkekalan dengan lame le smangat ko utk buat rapport awal minute.. hahaha

bpboyz said...

hahaha..skrg dh separuh siap dah report aku.. keh keh keh