Monday, June 09, 2008

1 utk ko, 1 utk aku..

ah-ha,wassup wassup ?! weekend lepas,aku ade rase sedikit produktif gak.memandangkan aku menjalankan aktiviti angkat berat berperut-kan kosong (hahaha..hancus bm).ekceli,main boling jer.so, hmm, agak syok gak.dah beramai² katekan.terasa muda lak aku.hahaha.aku mmg muda pun ! so,lepas dh penat² main,kitorng (sume bdk tours n 2 senior diorng) pun pergi la makang kt kedai makan @ka restoren peberet kanak² kt sini.aktiviti bermula dr kol lepas zohor sampai start match portugal-turkey (rasenyelah), so kesimpulannye,berjaya gak aku menghasilkan ari berproduktif kt tours ni.huhu

n mlm sebelum weekend tuh, aku ade layan citer house.waa,dh lame aku x lyn citer tuh.best gak la citer die (bg aku la).then mase episode 16 tuh,fuh,sedih tetibe menyelubungi diri aku yg belum isyak lg (kot?) time tuh.citer pasal org mati.huhu.citer pasal sorg kwn nk tlg kwn die.citer pasal org berchentas berpisah sbb kematian.citer pasal memory bleh di'igt' semula dgn membekalkan elektrik dlm otak.citer pasal 'high' sebagai salah satu cara untuk berfikir or mengingat.citer pasal friendship.n citer pasal ke'jack ass'an sesorang tuh buatkan org lain rindu gak.hehe.seriousla,bg aku episode tuh best giler.n ape yg dipaparkan tuh betul (setakat ape yg aku rase n ape yg aku bace la).pendek kate, 1 episode yg best la (alaaa,brape kali la nk repeat best² ni?! huh.mcm xde adjektif lain)

dan hari² sebelum mlm weekend tuh, ade gak aktiviti produktif aku yg smpai aku x tertido buatnye.huhu.papepun,nk citer, aku terasa mcm x best plak bile 'bace' org perasan bagus nih.(laa,sume org x suke cek awad!). bukan ape,diorng ni,ntah la,mcm mane,nk tunjuk bagus,tp in the same time tuh,kecelaan sendiri TERbuka.aihh,igtkan 'kisah' yg die citer tuh dh sedarkan die,tp x jugak.malah citer tuh die nk bangga² plak.ntah la kan.pelik sungguh manusia ni.ish..!

err..ari ni br aku tahu sebab ape satu blog ni dh lame x update.rupenye die kene hack.pokemon betul la org yg hack tuh.kepada yg hack tuh, ko peduli ape penulis blog tuh citer karut or bohong ker ape ker,ko bukan nye tau pape pon ! samada die betul or bohong.tp dr segi kebiasaannye,realiti memang pahit ! yg tetibe baran nk hack blog (yg bagi aku,cara die putar maklumat tuh best) tuh apsal ???!!! konon x mewakili mane² pihak.pokemon la ko cek hacker !! dah aku kekurangan 1 sumber berita politik yg best nih! (ade plak mase aku bace blog pasal politik kan? 'dush dush' kepala cek awad !)

err..katekan,ade 1 mende ni,ia dianggap x baik oleh org yg baik.tp bagi org lain, yg bukan kategori org baik tuh, anggap mende tuh bukan la buruk pun.mende tuh cume untuk hiburan semata² kate org yg bukan kategori org baik la.jadi, org baik ni kate tak baik buat mende tuh kepada org yg bukan org baik dah tentulah berasaskan pengetahuan n ilmu yg die ade untuk mengatakan mende tuh tak baik.tp,org yg baik ni x tau yg org bukan baik ni buat mende tu untuk hiburan semata².lagipun,org bukan baik ni,die bukan nye jahat, cume die BUKAN org baik je.dan die tau jaga diri.jadi,ntah nape,bile org baik ni berjumpa dgn kwn² die yg lain,org baik ni semcm bangga diri lak yg die x buat mende tuh.(ker aku bersangka buruk ni?ampun²).

dari situ la,aku x berkenan sgt ekceli dgn org² baik ni.berbangga² dgn amalan sendri.ish..bahaya klw ade sikap ni.even amal kite beso mane pun,dh ckp dan dah disuruh dah,jgn bangga diri.tak baik.pendek kate, org bukan baik kalah kepada persekitaran die lebih baik dr org yg baik kalah dgn musuh dlm diri die sendri.hehehe.abes citer.terbelit² jari aku ni.

papepun,tanda² org jahat adelah org yg mengomen makanan. (sumber dr blog mane aku x tau,tp menurutnye dari kate² sahabat kot,kene verify balik ni.hmmm ! )

ps : aku bukan org baik.sedang nk jadi org baik :)

ps 2 : err..sorry la yer klw ade sesiape terasa,aku x citer pasa sesiape pon.n sorry gak klw aku berbangga aku dpt strike byk kali mase main boling ari tuh.hahahaha ! (tp aku kalah..huhu)

2 comments:

Anonymous said...

"dr kol lepas zohor sampai start match" .. bm anda makin hebat.. huahuahua

Anonymous said...

time kasih daun keladi,lain kali sila puji lagi.kuikuikui