Monday, June 16, 2008

ari ni ari isnin

yeaahaaa ! yareeba yareebaa !! minggu ni minggu terakhir aku 'berkurung' kat iut ni.err..mecredi precisement.lepas jer rabu,aku trus merdeka !! err..bkn merdeka sgt pon.tp kire time tuh aku dh lega gilos lah.bleh buat keje dgn tenang dan senang.no more high tension in work.(mcm la tension sgt ! :p). siotla,patutnye aku abes minggu ni tp ditangguhkan minggu dpn lak.haiii...xper2...

errr..aku igt nk mulakan satu project ni.project yg aku namekan 'project F'. tp malangnye,mende tuk buat projek tuh xde lak tetibe.tetibe pembekal 'bahan mentah' buat hal.cess!!x jadi dah projek tuh.so,skrg ni aku tgh usha jualan lelong utk bahan mentah tuh kt ebay.aarghh !! geram betul.tetibe terasa nk buat projek ni pun sbb aku rase boring giler n xde mende nk buat.aku rase mcm x produktif langsung² !! aku terasa mcm,aarghhh !! x bebas.tuh yg nk so called projek tuh.tp ade mende menghalang lak.hmm..

cis,antara masalah berita² skrg ni, pemutaran fakta.x sangka lak ade kerja khusus untuk ni.aku igt musuh² agama jer yg memosongkan fakta² untuk kepentingan sendri.rupenye,brite² biase pun bleh dipusingkan.hmm..so,kite kene hati² dlm memilih berita ni berasaskan kelogikan sesuatu tuh.eh papelah,ekceli aku nk citer pasal 1 game puzzle kat baby e aku ni.hohoho..best giler puzzle ni.lagi best dr sudoku (kot?)skrg ni aku tgh 'giler' dgn game ni.mencabar minda katekan.klw rajin korang g la cari 'parking lot game' kat google.best².mengasah kelogikan minda ;)

aku igt,bile aku dh beli head set tuk baby e aku tuh, aku bleh la buat mende tuh call.skali,aku x bleh plak nk donlod application tuk call tuh.cipodet betul !! mula² aku igt problem baby e aku.nak jer aku 'mati' n 'hidup' kan semula riwayat die.tp,aku bleh donlod mende lain lak.fening².so,skrg ni,head set tuh mcm jadi gajah putih jer.huhuhu.anyway,aku x menyesal beli.sbb die bleh bt mende lain gak.kire berbaloi la aku beli headset ni (saje nk sedapkan hati.huhuhu)

hah,smlm match antara turki n czech republic best siot.err..nak² last minit.baik² czech nk menang,tetibe turki menang.waaa,sronok giler.aku rase la,euro kali ni agak syok gak la.lagi² group c ni.ekceli,aku mengharapkan france menang, tp nmpk gaya macam xde jer harapan.ntah la,aku bkn kenal semua org dlm team france ni tp aku suke tgk corak die main.ntah la ek,x reti aku nk explain.kekadang tuh nmpk dorng main hampeh giler tp bile diorng dh jumpa rentak mainan lawan,time tuh la diorg power.byk kali dh aku tgk dirong mcm ni,nak² time worldcup ari tuh.papepun allez les bleus !!! (sy x sokong holland sbb holland pernah kalahkan n hampakan argentina nk menang worldcup !!! arghhhh..w/pun diorng main lawa,sy tetap x sokong diorng !! hahaha)

akhir kate,season ketiga 'saje nk bercerita' ni dah nak abes dh.insyaallah akhir bulan ni aku cutikan blog ni.so,jaga diri baik² la korang yer ;)

No comments: