Tuesday, June 17, 2008

Good Luck !

aku dengar citer,minggu ni ramai member aku exam,so kepada mereka yg exam or soutenance,semoga korang dan aku berjaya dengan gemilangnye yer (cehwahh)

smlm,bermula la hari presentation utk bdk² yg bt pratikal ni.presentation ni berlangsung 3 ari.esok ari last.n aku akan buat oral esok.so,smlm tuh, ade la aku TERjumpe kwn² sekursus aku ni.2 org 1st yg aku jumpe pagi tuh agak cool jer diorng.tp 2 org yg last aku jumpe smlm,muka diorng,wow,cuak giler.putih semcm jer.sampai aku rase,perghh...giler tension budak nih.

so,aku pun berbasah basi la kejap dgn die.tp,seriously la muka diorng ni buat aku kaget plak.siot betul.aku yg perasan cool utk buat presentation esok pun dah terasa bahang ke-nervous-an nye.siot jer diorng ni.huh.papepun,oral ni kire penyelamat semester thn ni.so,normal la kot diorng tension bermuka putih semcm.tp,ishh..takutlak aku tetibe..

anyway,aku dh TERjumpe satu cara tuk menewaskan ketakutan mempresentkan kerja 'stage' aku ni.caranye,aku pk la yg aku bleh hafal bahasa paling susah kat dunia ni tanpa mengenal maksud ape yg aku hafal tuh,x kan la dlm french yg aku phm,aku x bleh nk hafal (baca : present) kot. tuh jer la ayat²,penyenang hati aku ni sebelum esok.dah la,aku dah buat skrip utk presntation ni,klw la aku ade perasaan nervous,hancus la aku ! buat penat aku buat skrip jer. oi cek awad, JGN NERVOUS !!

hmm,memandangkan korang tgh sibuk minggu ni,so aku nk bg teka teki yg sape dpt jawab aku belanja.(kurang la sket pemenangnye).hadiahnye,aku blanja makan.keh keh keh.teka teki nye, apekah baby e aku ? cepat²,esok tarikh last.bile aku dh posting entry baru je,tamatla teka teki ni. oh teka teki ni x valable untuk org saudara di st etienne yer. memandangkan aku xnk memeningkan kepala korang yg tension jer bile aku ckp pasal baby e ni, baik aku reveal mende ni esok.kang x pasal² ade yg sakit akal lak memikirkan mendalah tuh.dah la nk blk mesia ni.huhu.

so,sbg hint yg kali keberapa ntah,hint die,klw korang ade ip tracker kt blog korang,korang akan perasan 1 ip ni gune browser safari. ehh? mcm aku dh bg jwpn jer.papepun,korang teka la yer ;) (<= salah satu cara meluruskan otak yg kusut,errr...nervous aku ni.hish)

err..allez les bleus3x !

ps : setiap tugasan pasti ade hari penilaiannye.

4 comments:

Anonymous said...

macbook?

Anonymous said...

tettttt..jawapan anda kurang tepat.ko dh beli ker fara ?

Semy a.K.a Amalina said...

laa ko ke yg pkai safari from paris
aku ingat makhluk jahanam mane laa masuk
seb baek aku tak menyumpah kat blog
hahahhaha

Anonymous said...

alaa itu pun skali jer kot aku msk gune safari sbg hint.hehehe.biasenye aku gune musangberapi jer.