Friday, June 27, 2008

surat akhir tahun

salam dan sejahtera...

kehadapan senior2 yg balik for good tahun ini...

disini sy ingin menyatakan kesedihan sy terhadap kamu senior² yg akan balik for good tahun ini. (huhuhu...buang hingus kejap).haha,x best plak formal2 ni. papepun, thanks for every single thing yg korang dh buat kat aku yer semy n fara.korang bagaikan akak² aku yg x pernah aku angkat kat bumi france ni.byk mende yg aku dpt 'top up' dari korang utk experience aku di france ni (terutamannye top up perut aku laa yg paling best..haha).

setelah suka dan duka kite berkongsi bersama (hahaha...mcm ade jer) kini tiba la masenye untuk berpisah.w/pun kite dh berpisah sejak bulan 2 ari tuh secara x official,maka ari ni kite jadikan die offcial lah.(haha..ape la aku merepek ni ?).so, kalau ade salah silap tingkah laku dan tutur bicara aku yg korang x berkenan tuh, maaf²kan la yer.dan aku hanya bleh ucapkan selamat maju jaya kat korang.klw kawen tuh jemput² la aku yg ek.best dpt senior dgn korang.jaga diri baik² yer semy n fara. que la force soit avec vous !! ;)

kehadapan junior2 yg x sabo nk blk mesia tahun ini...

disini abg ingin menyatakan keseronokan abg akan ketidak-beradaan korang disisi abg lagi.(hahahaha...geli giler panggil abg).iyerla,nnt xde la aku TERjumpe korang dgn perangai masing² tuh.tp maybe kot, aku akan terasa korang takde.dah aku slalu 'kacau' korang jer (kacau?) so sape la aku nk kacau bile masuk sem baru nnt. so sorry kepada mereka² yg telah di 'ekkk--ekk' kan oleh aku n sorry gak kepada meraka² yg ditarik tudung.(hahaha..korang bt aku terigt kt adek² aku sbb tuh la) dan sorry gak kepada mereka yg berasa pelik dgn aku yg mmg pelik ni (ekk?).sorry gak klw aku ade TERkutuk korang yer.x sengaja tuh.hehe

papepun, terima kasih daun keladi la yer sanggup hidup dgn aku selama lebih kurang 10 bulan ni.terima kasih kpd mereka² yg tlg bersihkan dapur n couloir n buangkan sampah mase time aku bertugas,thanks jugak kat mereka² yg masak ari² yg aku join mase awal² jer (iyerla,korang dh terer msk,x yah la aku ajar lg kan? mcm la aku ade ajar kan ? :p) merci aussi kepada mereka² yg donlod movie dgn rapidshare untuk hiburan seisi member².terima kasih berjuta² lemon k korang budak fp8 tours. je vous souhaite tout le bonheur du monde !! :)

kehadapan rakan2 sebaya yg balik mesia kene study tahun ini...

disini aku nk ucapkan selamat bercuti !! harap² program sponsor thn ni x jd tp 'duit itu' dibagi la kan.bleh cuti dgn tenteram.haha.

kehadapan pembaca² blog ini yg tau aku akan balik mesia tahun ini...

terima kasih banyak² sbb bace blog aku yg ntah pape nih.n thanks sbb dtg jengguk aku,x hari²,skali skala x pun skali setahun ,eh xpun skali jer seumur hidup.w/pun aku x kenal korang,tp aku tau kewujudan korang bace blog ni.so,sorry klw ade salah silap.ampun maaf dipinta yer.jgn sedih² lak aku x update blog.ahaks !! :p

oh yer,halalkan semua yer korang² apa yg korang bagi kat aku.thanks

oh, selamat berjumpa dgn org tersayang sume n jaga diri dr bpboyz :)

oppss...

smlm dah sah german lawan spain utk final euro.aku arapkan spain la menang.bagus betul spain jinakkan russia.err..smlm gak aku tgk citer my sassy girl kali pertama di bumi tours ni.waaaa...impact maksima die aku dpt rase siot.ntah la,aku tgk sbb akak tuh cute iyer gak, sbb citer die menyentuh hati aku iyer gak, sbb lawak mengong iyer gak.sbb romantik iyer gak. sbb jln citer die pun iyer gak.aihhh..ske siot aku tgk citer ni.aaaa

oh,aku mcm jadikan tradisi meminta maaf lak sbelum blk mesia ni.hmm...so dgn ini tamat la sudah season 3 blog ni.klw ade citer² menarik or aku rase nk share aku update k.

it's building a bridge of chance for your love...-my sassy girl-

TAMAT

10 comments:

akirasuri said...

Padill!!
Balik Malaya jangan lupa kontek akak kalau pi bangi ek..
Insya-Allah boleh belanja perot comel kau makan..
He he he.. :D

Semy a.K.a Amalina said...

maap di terima padil
ko la antara junior yg masih ku contact
yang laen sume dah jadi haramm
hahahhaa
nway aku nak mintak maap jugak klu ade silap salah
aku dah dgr kisah di blkg cerita pasal trip pegi spain..
eventho tak btol..aku nak mintak maap jugak sebab sure ko ade kecik ati bagai

pss..ekonomi dah nak gawat..telekom ade tarik2 student balik m'sia tak?

Anonymous said...

fadhilll!!
aku pnah ckp tak yg cara aku pggl ko nih cam member2 abah aku panggil abah aku?hehehe..
nnt kalau aku dah blk mesia sure bile derang pggl abah aku,aku teringat ko (yo yo ajee..saje je nk sdapkan ati ko :P)

nway, aku pun nk mntk maap byk2.. yg zahirr ker yang batin kerr..manelaa tau kot2 kata2 aku pnah menguis hati ko..ceeewahh..haha

n mekasehlaa for evrything..blanja churros, milo, kacang goreng, biskut rokok..dgr bebelan aku..(psst..jgn dgr sgt ape aku ckp..byk yg xleh pakai..hahaha)..n trip last winter..which kalau kau xde sure aku x gi..hehe..etc etc..

n halalkan mkn minum,or ape2la yg telbh terkurang..etc etc..

hehh..byk plak ngomen..lastly, take care there..stadi rajen2..jgn jiwang2 sgt..n all the best in everything..

bdk telekom kaya..nnt blk malaya, jmpe aku belanja tau!!haha

ciaooo!

Be Inspired said...

wah.... mcm mane kami nk hidup tahun dpn tanpa bimbinganmu???

nanti, dtgla jenguk2 kami ye :)

harap abg akan sentiasa igt ttg isk, tgjwb kita sbg khalifah utk mcpai ustaziatul alam.... huhu

Anonymous said...

kak ati !!!
insyaAllah nnt sy kontek kak ati bile sy g bangi ek..nnt jgn buat2 lupe lak or TERkejut panda lak tgk perut comel sy ni..hahaha :p

thanks semy..
maaf diterima gak..hehehe..xdela,aku x kesah sgt pon pasal trip tuh,lg pun time tuh aku kt mesia kan,so mmg x dpt join pon..cume aku x dpt la nk mencapub or berlari2 interprem amik gmbr dgn korang kt spain tuh...huhuhu..

errr..arap2 la TM x tarik..huhu

fara !!!
ade2, ko ade ckp kt aku,so ade chance la ek ko igt aku sampai ke tua nnt? hehehe...ishh..ade eh ko kuis ati aku ni?geli la..hahaha :p

xde papela fara,segala nasihat anda akan sy jdkn panduan..hehe..ok no prob,bleh jer nk mkn ape,aku blanje,tahun ni meriah sket aku..hohoho

err..amin,nape panggil abg,segan la aku..huhuhu..xper,aku rase korang x perlu bimbingan aku pun,dh hampir 9 bln korang dok dgn aku,aku rs ade 1 ari jer aku bg bimbingan..hehehe

insyaAllah nnt aku dtg jenguk korang ek..arap2 beg2 aku dlm keadaan sehat walhafiat di umah br korang tuh..

oh..truskan usaha ko n rakan2 tuh,bagusla korang penggerak utk mende isk tuh..so,byk2 bersabar n berhikmah la yer..oh,buat mende tuh utk 1 tujuan n perbaiki diri tiada lain sbb k..hati2

oh, skrg aku kt paris mengumpul souvenir2..sape2 turun paris sebelum 9/7 tuh,bleh la kite g mkn2 kt kedai illimité ek :p

daaa

Anonymous said...

aku turun 11/7..
teman aku shopping jommm

Anonymous said...

alaa fara...time tuh aku dh ade kt mesia mkn cekodok or berpasar mlm kot...hehehe..aku pulang 9/7 laa..huhuhu..kite soping kt mesia nk? ;)

shinichi said...

waaaaaa
tanpa cik dol
sape la kami

afifa-ipeyn said...

che'dol or abg boboy..emm byk gak eh nme yg ktorg kasik kt ko..ehehe

Anonymous said...

ecece...tanpa aku korang tetap fp8 ape :P

cik afifa rindu sy ker?hahaha...sronok eh ko..