Wednesday, June 04, 2008

x worry be happy

cess..agak dramatik gak en3 smlm aku.dont worry be happy ok.aku alrite jer.xde pape pon.lemah tuh ade byk jenis.so, ni kire lemah yg menggembirakan aku ekceli.haha.err..bdk² ni kate, esok maroon 5 dtg sini buat concert.waa..mcm best.so,aku tgh berpk² ni, samada nk pegi ker xnk ek.dah la free lak tuh.hmm..

adapun skrg aku mcm, entah la,aku x tau situasi mental aku ni.pelik gak kekadang tuh.maybe ni ade kene mengene dgn musim kot.ntah la yer.err..ckp pasal musim baru ni, aku terasa yg kepala aku ni x bleh tahan panas.hahaha.setelah bereksperimen dgn berambut alleycat, aku dapati yg kulit kepala aku ni sgt ideal dgn musim sejuk,so sbb tuh 5 bln x potong pon rase xde pape. tp bile dh masuk musim panas ni (err..bile cuaca panas ekceli) maka kegatalan tahap mahu menarik² rambut sampai botak semakin menjadi² lak. gatal siot !!!

so,aku kene consider balik, same ade nk tahan gatal ni sampai blk mesia or potong botak skrg.hmm..memandangkn yg skrg ni blom la panas sgt lagi.uwaaaa, gatalnyeeee ! (kegatalan rambut ni kekadang mempengaruhi mata tau..hehehe)

berbalik citer gunting rambut, ahhh,teringat n x sabo aku nk gunting kt kedai india.perghh..cara layanan diorng tuh, best woo.sejuk n lega lepas die gunting. prakkk sane prakk sini. pap pap sane pap pap sini. masyuk². cume diorng x urut kaki jer,klw ade servis urut kaki, waaa..tiap² 2 minggu aku gunting rambut.hehe

berckp pasal kaki lak, kaki korang sehat x ? org kate, bukan aku tau, tapak kaki tuh bleh tentukan samada org tuh sehat ker x.baik dr segi luaran or dalaman. org kate lah.aku x buat lak research pasal ni. klw la gitu, bahaya gak la aku nk tunjuk tapak kaki aku sebarangan. kang x pasal² kene tilik dgn org mane² ntah.abeslah aku.tp ilmu kenal tapak kaki ni berguna kot kt tentera, so bleh la die tau jenis musuh die tuh.kot ! (sbb member aku masuk askar kate,err...kaki tuh..err..malu lak aku nk ckp..cari sendri la ek - oh aku dh lupe dah die ckp ape.huhuhu)

skrg ni,aku tgh menunggu kehadiran alat untuk membolehkan baby e aku berckp.hehehe.dulu aku kate xnk beli,skrg dh TERbeli la plak.huhu.n ade 1 mende ni aku TERbeli.aarghhh..mencabar btul dugaan akhir bulan ni ek.hmm..

k la,x tau nk merepek ape.ciao cing cau ;)

3 comments:

akirasuri said...

Salam..

Sehat? He he he..
Woah! Rambut sudah panjang ek?
Anak buah akak pun sama..
Dia selalu simpan rambut dan hanya akan potong bila balik Malaya jek..
Alasan dia simpan rambut sebab upah gunting rambut mahal..
Hahak!!

Wey! Meh sini tunjuk sikit tapak kaki kamu..
Nak telek sama ada kamu rajin cuci kaki ke tak.. :))
Mesti banyak daki ni.. :))

Anonymous said...

ooo... beli benda ni rupenyee..
hahaa

Anonymous said...

salam kak ati,

sy mcm biasela,ok jer,still ade bulu kening lagi...kire sehatla kan? :p
tuhla kak ati,kat tours ni mahal gunting rambut,mmg patut pun die simpan.err..skrg die kt ner ek?

alaa,bt ape tgk tapak kaki,tgk la tapak stokin kaki sy, sure kat ati nk sental punye..hehehe

ces lyonnais,mcm ko tau jer aku nk beli ape,klw ko dpt teka, ko belanja aku ek? ok? hahaha

ps: aku dlm mood terlampau gumbira semacam.huahuahuhuhahaha :p