Thursday, June 05, 2008

ça va toi ?!!

5 org sedang berjalan secara rawak.tetibe, diorng terdengar lagu ni.lagu sunny nih. sampai jer saat ke 15 diorng berpandangan.masuk jer geselan biola,tangan kanan diorng diangkat paras bahu.geselan lagi skali, tangan kiri pulak diangkat, geselan punye geselan yg rancak,maka diorng pun buat la tarian.sambil pinggul mengikut irama musik. ade kekadang tuh, dirong ke kiri, ke kanan dan ke kiri lagi. yeah, lagi skali ! dan ulang² sampai menari x tentu arah mengikut alunan muzik.hahaha.sronok giler tension hilang !!!

skrg aku tgh 'giler' dgn lagu boney m ni.daddy cool siot.hehehe.lagu die catchy n sronok tok mengoyangkan ass.ntah la, aku dr pagi td lepas siap² buat report ni, trus mengangkat bun..tuttt aku ni n buat senaman geleng².hahahaha !! aku dh x betul. tuh la padahnye x tido 15 jam !

anyway,papepun, satu mende aku dh abes !! tinggal lg 1 jer.lepas ni, bleh aku menari lagu daddy cool or babylone mende ntah dr makcik tuh.aku skrg tgh riang ria ni. yuhuu !!!

err..ok,org kate, stress ni ade kait mengait sehingga terbelit dgn mase tido.klw tido kurang maknenye kite stress. iyer ker ek? rase stress macam mane? aku pun x sure ape yg aku rase selama ni stress ker atau perasaan ke-takut-tak-sabar-an aku.iyerla,mende buat last minit, ade perasaan nk cepat n x sabo² nk abeskn mende tuh, adakah itu dinamakan dgn stress ? (bace dgn nada org skema menanya soklan ek) kalaupun begitu, maka stress ni hari² aku ade kot.last² pengubat stress adalah tido.(ohh..patutla org tido lame x stress..ooo)

papepun,stress harga minyak naik, jgn la merosakkan badan lak.ubat mujarab selain tido adalah berfoya-foya.yup, berfoya² dgn mengerakan badan dan pinggul comel masing² tuh la.hahaha.klw peratikan,kite duduk brape lame ? dlm duduk tuh adakah badan kite ni kite ke depankan ? (err..kecuali membuang sisa² dlm bdn la ek) so,bg aku la,duduk lame² ni men-stress-kan.padahal kite memang rase kite x stress pun.tp,oleh sbb pinggul comel kite ni tampung berat badan kite yg konon²nye ringan, maka secara x langsung kite stresskan punggung.dan klw stress di punggung ni dibiarkan maka akan timbul la penyakit lain.huhuhu.x caye tnye cek google.

papepun,jom geleng² (pape jer yg bleh digelengkan) sambil dgr lagu sunny yg memang tgh sunny ni ! yuhhuuu !

ps:byk pulak ckp pasal pinggul ni ekceli aku kene bisul.hahaha.sakit woo.stress sgt² aku ni ! huh !

No comments: