Sunday, March 25, 2007

active ?

-- erk erk (bunyi tersedu). ntah nape, dah beso gini pun tersedu² lagi. org kate sedu ni tandenye nak beso. iyer ker ? itu kalo ikut ckp org² tua lah. tp dr segi perubatan tak tau la ape kan. takde niat lak nak mensearch kat tenet nih. tp secara sedar tak sedar, ape yg org² tua ckp ade betul nye. so, samada faktor kebetulan or mmg org² dulu sgt pandai or pengalaman. jadi, secara konklusi yg tak kukuh, aku membesar !! waaa..jgn perut dh lah :p

-- aku tak tau nape, sejak akhir² nih, sejak cuti ari kames ari tuh, aku ni dikire 'aktif' semcm dlm hal membace nih. sure la bkn bhn bacaan elektronik or antena or wave nih (eh jap, ade gak aku bg 2 jam lebih bace 'cours' kat library ari kames tuh). aku bace bhn bacaan yg mgkn ade kene mengene dgn kehidupan akan dtg aku kot. politikus², teknologi² tentera nih, pasal movie² nih, pasal gosip² nih, pasal agama² ade gak, n ade lah yg lain lagi. semangat giler membace. pelik btul dgn sikap aku nih. aku nak bace nota aku tuh, tp bile bace sket, ops..terlalu lame lak. penat. tp bile bace bende yg xde kaitan, panjang berjela mane pun, still ade courage nk bace tuh. aarggghh..padahal priority bende tuh bleh dikelaskan dibahgian² bawah² bhn yg patut bace. hmm..

ckp pasal aktif nih gak, aku byk mencapub lak dlm bg komen² ni. x kire la kat blog mane pon. org tername ker, org xde name ker etc etc. semangat giler nk bg komen. padahal komen tuh, bile aku bace kali ke2, mcm xde pape yg bernas pon. ish..pelik² jer aku ni time cuti. really not me. huhuhu. hmm, tp xper r. lain kali aku kene make sure tak jd terlalu 'aktif' gini. bahaya ekceli.

hmm..mase aku terlalu aktif nih, terbace la pasal negeri tercinta aku tuh. waaa...ape sudah jadi ya. mcm² org ade. rakus.boros.terase benci ade gak. tp tuh la dunia kan. err...bile bace pasal sejarah² ni, mcm best jer zaman dulu². hehe

-- waaa...citer 300 dah keluar kat france ni. aku igt nk tgk cinema td. tp, mase die clash dgn maghrib lak. then kol 2210 lak, aku takut esok x terbangun awal lak. mmg nk tgk citer ni kat wayang. aku tgk review org ramai best jer. tp bg aku, sound system yg diambil kire. citer la merapu gaban ker, asalkan ade bass yg kuat² sampai gegarkan jantung nih, sure aku tgk wayang. dah la raseny bulan ni mcm bnyk jer action movies kluar. tetibe aku nk beli kad 'illimite' wayang lak. w/pun speaker creative aku ni kuat gak, tp aku ni dok umah 'flat' yg dinding die nipis giler. sampai bunyi² natural bilik lain pun aku TERdengar time pagi² buta. so, dgn perasaan perihatin nye aku nih,x nak la aku full kan speaker aku tuh. paling kuat aku bukak kat sini, just 40 or 50% jer dr full volume. nak gak, bukak 100% tp takut pecah dinding nih. huhuhu. citer pirates kuar bln 5 nih. menarik sungguh time aku tgk trailer die. bermula la mase berfantasi aku! :p

-- skrg dlm pale aku, asyik terngiang² dgr lagu dari movie music n lyrics yg tgk smlm kat umah asma', lepas mkn cheese kek yg sedap. best n sedap untuk lagu n makanan smlm. aaaaa...comel lak suara akak yg blakon tuh. terigt aku kat org yg same jenis 'frequency' dgn akak tuh. hahaha.

dah dah. melalut lak. 3 hari sekolah, 4 hari cuti. bestnye hidup !

I've been sleeping with a clown above my bed ~~~ hahaha

No comments: