Monday, March 12, 2007

am hepy

(bayangkan korang mendengar sorg berucap selepas memenangi hadiah) dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan banyak² terima kasih kepada anda sume kerana sudi membaca karya baru sy yg bertajuk 'teng teng teng...' sesungguhnye komen tidak paham dgn criter sy sgt² membakar semangat sy untuk berkarya lagi. sebenarnye, sy berase sgt bangga kerana sy dianggap same taraf dgn picaso. sume org x paham ape yg dilukiskan beliau tetapi karya beliau amat bernilai, begitu jugak la criter sy, sy akan berasa sedih kalo ade peminat sy memahami karya sy. jika anda paham karaya sy, maknenye anda same taraf dgn sy dan jugak picaso. (kedengaran gelak ketawa penonton..har har har ) .harap² sy akan menghasilkan criter lebih ke'picaso'an lagi. trimas

hahahaha...pale masuk angin jap, ekceli aku br tgk citer mukhsin. x kuar vcd or vcd pirate kat torrent, yg kuar just rakam wayang punye. mangkok org yg amik tuh, ade ker amik bhgn kiri wayang jer. tp papepun bagus r org yg up ni. bg aku citer ni, hmm..oklah kot,tp awas, kalo otak korang tgh bergerak pantas ker, tgh pk smthng ker,or nk bt projek ker (projek skolah eh, bkn projek ehem tuh!) , baik x yah tgk, sbb citer ni bg aku slow bangat. sesuai tuk mase masak dinner, mase dh boring giler (make sure korang baring atas katil dan berselimut) or nak tunggu biter utusan online update. tp biase la citer yasmin, bg msg dlm movie die, hmm..ok la drpd citer² sbelum nih. rasenye msg die clear sket. bg aku la, hah, aku rase die ni lefthanded. patut rase mcm senang aku trima idea die. mcm citer yg sbelum ni pun, aku rase x lah kontroversi sgt, bg aku normal jer pasal agama tuh, tp bile dh bace komen² dr org yg berilmu, barulah aku rase idea tuh sgt memalukan. eh melalut lak.

err..berckp pasal dinner, aku sgt la weng td, punye la main masak jer sampai 1 tahap tuh, eh eh, xde sauce tomato la. dah la aku nye bahan tumis dh nk hangus, malas punye pasal, aku taruk kicap terus tuk 'pate'/macaroni aku tuh. hahahaha. sedap wooo. papepun perut aku kan. yg sakit aku gak, tp skrg ni aku still x rase pape ganjil pun :p

hah, ari ni kuar result spm. congratz angah !! ari ni aku bangun awal² just nk dgr result die pun. even x sume a pun, tp die dh beat aku. huhuhu. bagus², aku suke adik aku beat aku. die dpt mcm dlm gmbr tuh. papepun, kalo die amik 9 subjek, dah 9a1 dah. ish..ni sume skolah punye pasal la ni, org xnk amik bio, die soh amik gak, kononnye nk dpt status sekolah sains lah (fenomena skola bandar kat bp). kalo nk masuk kelas bdk 'baik²' kene amik bio, kalo x, masuk kelas² bermasalah. dah adik aku kene blaja akaun sendri. hmm...papepun, aku nk tgk die dpt course akaun ker x, sbb semangat ke'akaun'an die mcm aku gak, tp last² aku amik engineering. tp x tau la rezeki die mcm mane pulak kan. tp yg sure, mcm adek ke2 aku ckp, family aku maybe xde org jd doktor kot, sbb sume minat akaun. huhuhu. kalo ade, bleh r dpt berubat free mase² akan dtg. ni yg kene carik 'kawan' medic nih. hehehe.

err..rupenye girl bp tuh x dpt full a1. 1 jer aku nk komen, yg a1 die sume berkaitan dgn subjek Islam. so, aku rase x bleh r nk bangga sgt, coz kat johor pun ade skolah agama, aku rase skola khas lagi tinggi taraf die dr subjek² dlm spm. so, kalo sek khas agama dpt pangkat 1 n spm dpt full a1. bleh r bangga (bangga yg baik la, bkn menunjuk²). papepun, hidup org bp !!! hehehe

ok r, memandangkan skrg dh panas sket n mcm cuaca musim bunga, so aku pun letak beberape lagu 'bunga' sket.

rindu puteri mase bujang...hahaha

No comments: