Friday, March 16, 2007

mcm mane aku boleh lupe

shootooo !! mcm mane lah aku bleh lupe birthday orang yg paling aku sayang nih. ish, nasib baik adek aku igt kan.

Selamat Hari Lahir MAMA !!! saye ajukan lagu kat sbelah tuh kepada mama saya. lagi sket je lagi...

dan hari ni gak aku dpt 'surat' yg di emailkan oleh adek kecik yg aku syg sgt. lawak ade gak bace surat die..terasa mcm care die menulis ikut style aku lak (ker aku ikut style die? :p).. so enjoy bace surat yg aku letak kat bawah nih. (jgn percaya mata anda, tak sume bende yg tak nampak, tak akan nampak, perlukan sedikit kuasa 'magic' untuk nampak...dah !! aku mule merepek lak :p)

ASSALAMUALAIKUM

Hai, Along. Along apa khabar?Kalau Along sihat waalfiyat, Yaya pun sihat waalfiyat. Along, Yaya dah dapat kertas Ujian Formatif 1. Along nak tahu berapa dapat@? Hmmm… yelah Yaya bagi tahu pada Along. Macam ni.

Bahasa Melayu Yaya dapat b(78), Matematik Yaya dapat @(98), Bahasa Inggeris Yaya dapat @(84), Sains Yaya dapat @(90), Pendidikan Agama Islam Yaya dapat @(88) dan Bahasa Arab Yaya dapat @(97).Hmmm… Cuma Bahasa Melayu sahaja Yaya tak fahami dan sebagainya. Tapi, Along tak panyah lah sedih pula. Kalau Along sedih,nanti Yaya sedih juga. Along, Yaya tak boleh dapatkan 100.Sebab, Yaya kan ada kelemahan, kan? Jadi ,Yaya belum bersedia lagi.

Hmm… Along, agaknya kalau Yaya dapat masuk kelas 4 biru, apa yang Along nak berikan untuk Yaya,he? Kalau Along suruh Yaya pilih sendiri, Yaya nak suruh Along ajak Yaya pergi Taman Sains(di Kuala Lumpur), pergi mandi- mandi bersama keluarga, pergi Sawarak dan macam- macam lagi( yang Yaya belum pergi), boleh? Kalau Along tak boleh, tak apa. Yaya boleh pergi Sawarak masa Yaya sekolah di sekolah kakcik. Because, kakcik cakap, who is monitpr class, dia dapat pergi ke mana- mana pun. Jadi, Kalau Along tidak keberatan, boleh lah Yaya minta apa- apa, boleh? Hmmm… tak adalah lah. Yaya gurau sahaja.


Hmmm… Along, Along tak boleh baca kalau kawan Along ada di tempat Along, boleh? Hmmm… macam ni. Yaya nak ceritakan Along tentang diri Yaya . Along nak tahu….. biar Yaya ceritakan.

... (sbg menghormati permintaan adek comel aku..hehe)


begitula citernye..

Ditulis pada 8. Mac.2007. Bersamaan dengan 6 Safar.

SEKIAN,

WASSALAM……..

Kepada: Abangku tersayang(Along ).

Daripada: Adikmu tersayang(Yaya).


hmmmmmmmmmmmmmmmmmm... -_-


7 comments:

Anonymous said...

haaaa fadhill..kalau tak keberatan, ape lagi..gi bawak yaya ka SaWARak..hehe..
i wonder apelaa rahsie besar sgt tuh..ahaks

Irfan Hashim said...

awad...
aku da dpt bc surat adek ko tu...
caye x??

bpboyz said...

ish mane ade rahsia besar tuh..tetibe jer nk ajak g sarawak..ade pape ker kat sarawak...huhu..xkan la adik aku bleh rase ape yg aku rase kot...hahaha..

ish terer nye cek ipan..bt mcm mane tuh :p

Anonymous said...

yelaa..kan dekat dah tuhhh.;hehe

hakim said...

takle blah...adek tolong cover tuk ko tue..huhu..kalo mak ko tanye...cakap adek ajak gi sawarak..sawarak tau =p

Anonymous said...

ha ha ha
itu la pasal..tak bole blahh :p :p

bpboyz said...

hahaha...tak terkate aku...sume ni kebetulan jer..huhu :p

tp ade point lah kan g sawarak kan? hahaha