Thursday, April 05, 2007

aja aja !! U n mI :)

teruja aku tgk abg nih :




ekceli aku ade report nk kene anta esok nih, tp mcm biase la aku, sbelum bt keje kene amik 'inspirasi' dulu. (inspirasi kepala hotak aku ! :p). so aku melayar² dlm alam maya nih.

so, ekceli ni audition untuk nouvelle star (NS),ala² american idol versi french n lagi bermutu(dr mesia) lah. pergh, kebetulan lak aku terlepas mase abg ni bt uji bakat die ni. ish.. so, ape lg, aku repeat byk kali gak r dgr beat box abg nih. ade 'qqch' tau. (x abes² qqc :p). iyerla drpd aku tgk org berkhalwat kat utube kan? memalukan bangsa dan agama jer. bongok punye org yg post video² tuh.
hah, aku mule ter 'attaché' dgn NS ni pun sbb ade akak cunnnnn. sbb tuh aku amik vc ni, die yg ckp 'c enorme!' tuh. cun r smlm aku tgk die. hahaha. smpt lg tuh time study. aaargghhh !!! nnt aku citer pasal kejadian ari nih. sadis tau. :(

report !! report !! ade org nk buatkan report tuk saye ? sy blanje eskem italy yg sedap tuh. die dh bukak dah !!!

4 comments:

akirasuri said...

Salam.

orang johor bukan. dan orang batu pahat. :)

oh oh! berusahalah untuk menyiapkan laporan. bila dah siap belanja kita makan aiskrim ya :P

bpboyz said...

salam.

yep kite org batu pahat. cik akirasuri pun org bp gak ker? x pon jhr ?

thanks.nasib baik siap on time.hmm..kalo rajin,dtg la sini, nnt kite blanje mkn eskem sedap tuh ;)

akirasuri said...

Salam.

ya ya kita orang johor.

tahniah! oh oh! datang ke france dan euro dan apa lagi ya. kamu pos ajalah aiskrim itu ke Malaysia. ha ha ha.

bpboyz said...

salam.

tak sangka lak yer..

nak pos ker? boleh jer, takut pakcik posmen lak yang kebas,sian kamu tak makan aiskrim france :p