Saturday, April 07, 2007

tout seul

huhuhu.. skrg ni aku tgh melawan selsema degil yg tak nak baik². bagai terjaga dari tido terhantuk kepala jer. haha. ape la aku merepek.

harap² tak demam lah. biasenye, demam 'berat' aku ni bermula dgn selsema then batuk then panas badan. anyway, harap² bleh hapus dosa aku gak la. mgkn aku asyik terserempak dgn org buat cpr jer kot sejak akhir² nih. hmm.. mgkn selseme ni pun untuk soh aku duduk umah. kalo tak, tiap kali cuti sure aku tinggalkan grenoble bumi hijau nih. papepun, aku 'blocked'. tak bleh bt pape bile selsema ni. ish..aja aja !!

skrg ni pun aku tinggal sorg kat grenoble. huhu. akak² grenoble sume pegi bersuka ria kat germany. jeen, moled n hakim lak pegi 'overseas'. yg tinggal just chinese. tuh pun diorng dgn 'pasangan hidup' diorng. wuaaaa...

so, secara kurang rasminye, aku jadi penjaga grenoble n jadi bapak kucing. nasib baik ade jiji. bleh la bermanja dgn kucing. huhuhu. jgn jiji pun lari dah :p

bersyukur la kalian yang mempunyai kesihatan tubuh badan dan selamat bercuti ! :)

8 comments:

akirasuri said...

Salam.

ha ha ha kamu selsema ya. kesian dia. cobaan!! [baca: intonasi mesti seperti dalam cerita P. Ramlee dulu-dulu].

oh oh!! jangan lupa makan ubat. dan banyak-banyak muhasabah diri bila sakit. sakit itu datang kerana tanda ALlah ingat dan sangat sayang pada kamu.

dan lagi satu. saya mahu ajar kamu untuk keluarkan avatar kamu di msjbox. kalau kamu tulis mesejan di msjbox orang lain, kamu buat begini {nickname yang kamu register di msjbox}. nanti avatar kamu akan keluar di msjbox orang lain. kalau sudah tahu tak apa. sekadar mahu bagi info jika kamu tak tahu :)

jaga diri. banyak ingat ALlah.
Salam.

bpboyz said...

salam.

cobaan...ini bukan cobaan ini betul-betul!! hahaha...lame dah tak tengok cerita P.Ramlee. ish, kamu buat saya rindu Malaysia jer.huhuhu.

iyer la akak (boleh saya panggil akak ker, kan saya ni budak lagi kan? hehe).thanks atas nasihat tuh. harap-harap saya cepat sembuh lah yer.

oh,saya ingatkan tak boleh keluarkan avatar kat msjbox orang lain. rupenye boleh eh...hmm..thanks gak atas info tuh yer :)

semoga Allah lindungi kamu dari sebarang penyakit :)

wasalam

akirasuri said...

Salam.

sudah baek selsema kamu?

ha ha ha. memang kamu muda dari saya. usia kamu dalam 20 bukan? ha ha ha. saya tua dalam 4 tahun. kamu panggillah ikut suka kamu, asalkan sopan :)

kalau rindu Malaysia. banyak-banyak sebut nama Malaysia. nescaya tak kangen! ha ha ha.

jaga diri.
Salam.

bpboyz said...

salam.

yep dah baik.tapi sekarang ni dia dah pergi bahagian tekak lak. huhuhu. batuk yang tersipu nak keluar :p

boleh la panggil akak ek.bukan apa,dah la saya tak kenal kamu,lepas tu sesuka hati jer nak panggil akak. tak malu kan? takperlah,kamu dah bagi lesen, so, nak panggil akak sahaja or akak akirasuri or akak ... ?

oh macam tu ker nak hilangkan rasa rindu. dah sebut banyak kali dah, da hilang pun...huhuhu

salam.good luck!

akirasuri said...

Salam.

kamu panggil akak pun sudah cukuplah. nak panggil akak akira pun boleh, itupun jika kamu rajin nak sebut atau taip panjang-panjang. ha ha ha.

pssstt: nampaknya akak pengomel setia. tak ada hadiah ke untuk pengomel setia. hahak.

jaga diri.
Salam.

bpboyz said...

salam.

akak akira ? muka akak mcm muka orang jepun ker? hehe..nak tanya nama akak betul apa eh. kalau tak keberatan la. sebab bila saya taip akak ni, tetiba terdengar suara 'akak' ogy ahmad daud :p

biasala, blog yang malas saya nak popularkan, hahaha..sebab tuh takde pengomel. kebykan diorang mengomel dalam dunia realiti jer nanti.

mestila ada hadiah pengomel setia, hadiah dia,dapat 1 guni mee siput. hehehe.

akaaakk,saya kepingin nak meee siputtt sg balang !! mengidam pulak :p

salam.

akirasuri said...

Salam.

ha ha ha. orang kata muka akak ada macam cina-cina sikit. ha ha ha. cina dengan jepun lebih kurangkan :P

kamu panggil kak kira sudahlah. ha ha ha. kalau kamu rasa terlalu formal nak panggil kakak atau kamu rasa suara si 'ogy' selalu bermain-main diminda kamu, diizinkan kiranya kamu memanggil nama sahaja dekat akak. alah. sempoi la kan ;)

kamu teringin makan mee siput ek :P..ha ha ha..meh la balik Malaysia. bulan 7 ni cuti bukan :)

jaga diri.
Salam.

bpboyz said...

salam.

ceh,masih berahsia nama eh.takpela, kak kira pun sedap gak.

a'a, bulan 7 dah cuti,tapi bulan 7 tu saya kena uruskan pasal kemasukan universiti untuk penggal seterusnya, so mungkin saya tak balik kot.huhuhu.

kalau nasib baik, saya balik bulan 8 nih kot. nanti boleh la dating makan eskem dan mee siput kan? ahaaks

salam