Monday, April 23, 2007

sengal !

hari ni aku terasa lah sangat sengal. sengal² urat. dari urat dawai tulang besi aku ni sampai la urat saraf tunjang aku. ahakz ! terasa la mase nak berjalan pergi buat 'stage' aku tuh.

saraf jari jemari aku pun sengal² gak tapi nak jugak menaip.sebab dah sengal sgt takde movie baru nak tengok.m6 lak takde movie ari nih. sungguh luar biase nih. pelik².

hah, lupe nak citer sebab ape sengal. sebabnya hari jumaat ari tuh aku pergi nice. nice is not nice this time. nanti la aku citer ek. ish, terasa macam nak buat trilogy citer pulak. tu pun kalau aku jadi join team rugby masaf sabtu nih. hmm... dah la sengal² badan ni tak baik lagi. tapi rugby tuh... jarang² dapat tackle org nih. dah la aku dah lama tak merasa 'makan' rumput. waaaa...

cuti weekend yg agak best dan tak best gak la. ntah. nnt la citer kalau ade mase. skrg ni aku tgh menyebukan diri untuk stage aku tuh. maklumlah orang dah berkerjaya (konon²nye lah, nak jadi pencipta oven..hahaha). dan macam biase, gmbr² mgkn akan lambat 1 minggu kot. so, tungguuuu la aku nak bercerita pasal perjalanan aku dgn akak² grenoble nih ;)

oh, kalo tak silap 22/4 adalah ari bumi.tuh pun lepas usha blog org lain td. so, selamat hari bumi. dan selamat menjaga bumi. kalo la takde bumi, sure blog ni takde. kan kan? :p dan 22/4 gak 'besoday' asma'. jadi kalo ikut logiknye, kene jaga asma' mcm jaga bumi ker? hahaha...sengal la aku :p

n hah, aku baru tgk vclip beyonce dgn shakira. hmm..takde la se'hot' daja vu n hip dont lies tuh. ntah la, kureng sengatan die..hahaha.dah² !!

eh jap, tolong amiinkn doaku supaya adik aku lepas interview dengan jayanya untuk CAT esok. harap² die dpt bt ape yg die nk bt.amiin.terima kasih

kenapa bau kambing tak sebest susu or keju kambing ek ? :p

4 comments:

Anonymous said...

budak

ha ha ha sukalah panggil kau budak :p

kenapa tanya pasal bau kambing? kau berbau macam kambing ke :p

oh oh. mudah-mudahan adik kau berjaya ;)

oh oh. budak. asma' tu aweks kau ek :p

psssttt: akak dah tahu dah budak sendat tu yang mana :D..yang pakai tie kaler kelabu tu kan kan kan. he he he. apsal kau nampak lagi matang dari akak hah? hahak.

bpboyz said...

hahaha..panggil la budak, asalkan akak suke..bile tak bg kang, takut akak merajuk lak, susah la sy nk dpt jajan n milo float tabur bile sy blk mesia nnt :p

ces,akak blom bau sy mane tau bau sy..kang dh bau kang takut terpikat lak...hahaha..anyway, org sini la mcm tuh..kah kah kah..

uish, ade org marah lak kang nnt bt statement gitu :p, mane ade, asma' tuh senior yg hebat bt kek tau..nnt kalo ade mase sy letak gmbr kek die ;)

oh..thanks.amiin.

tettttt...salah tekaan akak tuh..ish, tak kan tak dpt cam kot, sume gmbr sy ade tuh,tie kelabu tuh junior sy tau !

Anonymous said...

budak!!

ha ha ha. salah ke? habis kau yang mana satu budak? semua sendat jek. mata aku pun jadi sendat wey! hahak. kau yang tie biru tu ke?

oh oh. nanti kau balik Malaya lagi 5 tahun ke lagi 4 tahun? akak belanja kau makan jajan, kau belanja akak makan aiskrim. ish kau belanja makan cendollah. sedappp!! ish tergoda pulak. esok nak pergi makan cendol la :D

ok budak besar. jaga diri.

bpboyz said...

yaa betul. tapi tie biru yg bintik2, itu pon kalau kak kira nampak lah.

sy balik malaya lagi 3 tahun !! tak sabonyee. ok, jajan setroli punye ek ;)

ces, sengaja la tuh nk buat orang kecuh (ker kecur ek?) dengan cendol tuh. takper2 tak menjadi taktik kak akira tuh :p (waaaaa...nak cendolll!!)

hahaha..thanks kak akira. siap2kan la tesis tuh ek ;)