Thursday, April 12, 2007

landen

-- kite mulakan en3 ni dgn citer di library yer. mcm ni citer die : ekceli semlm n hari ni aku pergi library. sesorang jer. iyerlahkan, next week ade exam. igt nk study last minute mcm biase, tp tak bleh plak, sbb last² minute tuh la aku sebuk berjalan. takde citer menarik pun kat library nih, cume org² dlm library yg 'menarik'. biaselah cuti, so ramai la warga pelajar dtg study. termasuk la kawan² iut aku. hmm..yg 'menarik'nye, kan skrg dah musim spring, so terasa la panas² die sket, jadi, ape yg 'menarik' aku dtg library lagi ialah sbb smlm aku terjmp akak yg berpakaian 'menarik' mata aku. huhuhu. terganggu tumpuan aku skjp kat die, dh la dok sblah aku. ekceli aku yg g dok sbelah die. konon² nk bg smgt blajr la.hehehe.skali ari ni, akak 'jenis' gitu takde lak. yg ade kwn² aku. ape lg, alang² nk study, terbasa basi lak.hmm...niat tak kesampaian ari nih.

-- citer demam : hah, ntah la kan, secara kebetulan lak, time aku hampir demam tuh, mak aku n adik² aku pun time tuh baru start hampir demam. kire nye aku start demam same dgn diorng lah. huhu. kirenye gak, oleh sbb aku ni baik sgt kot, aku pergi amik demam mak aku sket, adek² aku sket, bagi diorng demam tak teruk sgt. iyerla,diorng mane ade cuti kat sane kan. hmm..baik kan aku? hehehe. dan secar kebetulan gak, kwn² IUT aku pun same, so, kesimpulan kedua, skrg ni, mmg musim demam or sakit hidung kot. tp yg sure aku takde allergic bunga la. harap² lah kan.

-- citer adek aku : mase aku call umah ari tuh, mak aku ckp yg adek aku tuh dpt panggilan dr petronas. so, aku tnye la mcm mane bleh dpt, padahal tak beli slip bank tuh. mak aku pun tak tau, tup tup dgr dpt panggilan. then die nk slip bank tuh gak. ces, bagus betul petro ni nk cover 'rugi'. zaman² aku dulu takde lak kene bayo pape. so, oleh sbb panggilan tuh panggilan utk study oversea n akaun gak, so die pun pergi jer la kem tuh. aku doa², (korng pun kalo rajin doakn skali la) harap² die dpt. dan kalo die dpt, senang la aku nnt, sbb kemgkn beso, die bt kat sini kot, ade la aku tukang masak tetap. hahaha.

-- citer sponsorku : mcm kebykan org tau, esok aku g london pun sbb nk jmp pengerusi sponsor aku nih. takper la, sume bende diorng bayar, so dgn rela hati nye aku pergi sane. ni kire kali ke2 la aku jmp pengerusi tuh selepas thn lepas. harap² pertemuan dgn kitrong ni cuma biter² yg menyedapkan hati dan perut kitorng la. harap² la dpt tiket blk mesia tahun nih. amiin.

-- citer aku bangga : hah, thn lepas aku jmp pengerusi tuh sbb aku terima satu benda ni. nak tahu pegi click sini la yer. aku carik gak kat biter harian, skali kene bayo lak kalau nk bace biter tuh. ish, diorng ni nak duit jer ! arrghh..kat situ best sket, sbb ade gmbr 'bergaya' aku dpt bende tuh. hehehe. ekceli aku bkn bangga tuk diri aku, cume aku bangga tuk family aku la. iyerlah, dpt bt parents aku gumbira. sure la aku berasa bangga kan. tp pape pun, thanks kat cek kimi yg bg msg kat aku pagi tuh. time tuh aku tgh tido (aktiviti lepas kenyang sarap..hahaha). bace² jer msg die, trus aku g kedai mamak dgn tak mandi nye (kot?) beli paper tuh. fuhh...gmbr tuh mmg 'mengancam'..bagus org yg amik gmbr tuh :)

-- citer ape lagi ek ?hah, skr ni aku dah mula 'gila' kat beberape lagu nih. baik malay, english or french. ni pasal nouvelle star semalam la nih. ish..akak tuh cun lak in white. hehe.aaarrghh...tuh jer la aku nk citer. skrg ni aku nk pack sume brg yg aku nk bwk then esok kene make sure aku bgn pagi. bgn yg tak tido kembali or bgn yg bkn utk tutup alarm. harap² la...

org lain dah abes cuti, aku baru nak start cuti. selamat bercuti aku !! :p

No comments: