Monday, April 16, 2007

tulun

aku baru balik dari landen smlm.terlalu sikit dan banyak citer adventure aku nk citer tp lain kali la kot aku citer coz skrg ni aku kene study.huhuhu.dah la baru lepas tengok movie melayu ni.hmm...agak tak best gak movie tuh. tp mcm biase la aku, 'ritual' sebelum study(kat umah la),tgk movie dulu. ish ish ish. err..ari ni aku ade 'partial TP'. perghh..ntah la tak boleh nk cakap ape. so, untuk menenangkan jiwa aku ni (ecece), aku pun dgr lagu ni, tgk la kalo aku rajin aku up lagu yg bawah ni nnt k. hah, jgn lupe doakan saya minggu ni yer. sebab saya ada final exam. terima kasih.

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi….
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah….
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Reff
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

(selepas hirup milo dari stok terakhir) terasa bahaya pulak bila menyambut kegagalan dengan tiada perasaan. ada sesuatu tak kena dalam diri ni rupanya. apakah agaknya ek?

6 comments:

wénkt said...

wah.. dah lama rasanya tak ke blog tulisan tanpa gambar ini

bpboyz said...

ces..patutla ati aku tergerak xnk letak gmbo ari nih..ko nk dtg rupenye..haha

wénkt said...

ke situ lak

bpboyz said...

ke sana sini xde ker? :p

akirasuri said...

ha ha ha. sedang pulun periksa ya budak? berusahalah :)

bpboyz said...

thanks kak akira...