Saturday, July 21, 2007

hujan yg serupa...

aku baru jer abes baca buku tuh. syok gak. dan yg bestnye, die akan buat filem 'ayat² cinta'. rase tak sabo jer nk tgk movie die. aku rasekn, novel ni bkn sekadar untuk 'hiburan' membace jer, tp bleh jadi panduan hidup. maksud aku, die boleh mengingatkn kite pada certain things yg kite TERlupe. tak pon bleh jd 'guide' bile g cairo ker. dan aku dah kenal sket² org mesir mcm mane. so, sgt bagus la buku ni. terasa mcm..waaaa...malangnye aku mcm.. huhuhu..jauh jer.

hah, buku² pasal pakcik feynman dah sampai pagi td. x sangke lak aku secepat tuh amazon anta. huhu. 1st time katekn beli novel ikut tenet. so, lepas ni bahan bacaan dr perspektif lain dan dimensi lain lak. tp aku x sure bile nk start. hmm..biasenye novel² melayu ni aku bace untuk bg semangat n novel² english ni tuk 'open mind' aku ni. so, tgk la cm mane ek. <=pengulas buku yg x bertauliah :p

hmm..skrg ni tgh hujan. tapi mcm dah renyai. tadi lebat giler. butir² air hujan die pun besar². terasa mcm kat mesia. dengan lebabnye tuh. dgn haruman die. dgn 'mendung 'nye. dgn sejuk nye. terasa mcm kat mesia betul la. dan terasa aku nk mandi jer hujan. tp x bleh, takut demam lak. tp terasa seronok la hujan ni.

tertibe terbayang kat mesia. time hujan main bola. main lumpur rumput tuh. time hujan gak la, team aku kalah. time hujan gak best men'tackle' rugby. basah kuyup. tp best giler. main² air padang tuh. seronok giler. waaaaaa...terasa nk blk zaman skola² jer.

k la cukup la en3 kali ni. internet pon mcm laju semcm jer skrg ni. so, aku nk g donlod movie jap. err..nak tau x, saki baki warga grenoble skrg ni terasa agak sedih gak la. huhuhu..

sampai ketemu !

2 comments:

akirasuri said...

ok khatam!
ha ha ha.

komeng secara pukal...
ermm novel ayat2 cinta memang menyedarkan. banyak khilaf kat kita ni...

emmm yang entri-entri kat bawah semua tu. komengnya. terus semangat budak! seperti badanmu yang semangat tu. ha ha ha.

bpboyz said...

hahaha...badan sy dh x bersemangat dah waktu ni..kene blk mesia bg semangat kental sket..haha :p