Wednesday, July 18, 2007

isn't she lovely ~~~

title kat atas xde kene mengene dgn en3 nih ek. tetibesedap lak lagu pakcik stevie wonder tuh. so, sambil² boring ni aku add some pics kitorng pergi annecy ari tuh. gmbr aku x edit pape just crop n letak 'mark' sket. gmbr dah lawa bt ape nk edit kan? bagus btul kamera aku ni w/pun x mahal. hahaha :p


ni time perbarisan hari merdeka france 14/7 ari tuh. saje je amik gmbr makcik 2 org yg agak 'kiut' gak la. hahaha. dan kebanykan unit khas kat sini ialah unit penyelamat tak silap aku.

gambar ni mengingatkan aku kat tasik merdeka kat bp. kalo korang nak tau tasik merdeka ni byk citer² antu nye, citer naga nye la ,citer penunggu nye la mcm² la citer . sampai aku pun takut gak bile lalu jalan sebelah tasik ni. teringat gak time raya² dulu, pergi raya kat umah org, then gune duit raye tuh tuk main bot yg kayuh² tuh. best giler. last² balik kene sound dgn mak aku. iyerla, tasik ni jauh dr umah aku dan kitorng masih darjah 3 ker 4 time tuh, dah a jalan raye bz giler nk masuk tasik nih. skrg tasik tuh dah jadi waterworld dah. tmpt bdk² kampung mandi manda. dah x amin dh mandi kat sungai² nih! :p (eh gambar atas tuh bkn gmbr tasik merdeka tau! ni kt annecy nih!)

ni gmbr dlm bot 'mewah' yg kitorng sewa n bawak sendri. best giler woo air tasik ni ! terasa mcm nak terjun jer, then soh makcik yg berjemur selamatkn aku. hahaha

ni la gunung² yg kat lac d'annecy ni. kitorng tak la round satu tasik kan, tp mmg best la. grenoble ade kat belah² blakang gunung tuh.


ni lak gmbr group. tinggal kitorng 5 org skrg. tp skrg ni ade 4 org jer, coz asma xde. n next week lak aku takde. dan tak tau la sape xde lagi. kosong la bandar grenoble. uhuhu.. sedis² pun ade gak .waa.. terkantoi lak balik, igt nk bt terkezut :p

merenung masa hadapan. hahaha. silap la ade beg² tuh :p

tetibe kan time jalan² kt annecy ni, aku baru belajar cara 'letting go' sesuatu tuh. hmm.. kalo lah kite ni jenis yg senang letting go something or someone sure rase aman tenteram jer jiwa ni. tp 'melepaskan' sesuatu yg pernah jd 'milik' kite tuh susah sgt. dats y agak pening gak aku bile tau nk pindah nih. huhuhu. papepon,bile kite dah terima 'kehilangan' sesuatu tuh, kite rase selesa gile dan boleh senyum kembali :) ececece.. TERemo lak. haha. tp jangan 'letting go' sesuatu tuh dgn mudah TANPA berusaha untuk tidak 'melepaskan' nye. memories still remain bebeh ! :p

skrg, aku tgh dlm proses membace bila tuhan berbicara. hmm.. ok la tp bg aku agak 'lame' (sebut in english) la cara die berteater tuh. ker teater mmg gitu. ntah. aku x pernah tgk teater pun. tp, perghh.. mendalam gak dialog² dlm watak² ni. dh separuh gak aku bace untuk 2 hari ni. lembab sungguh aku membace.huhu. nnt bln 8 nnt novel baru sampai lak. pakcik feynman yg tulis. nk tau sape die? g search.

err..mcm biase, setiap novel baru aku bace, sure ade bookmark baru. memandangkan 'kuasa' bookmark lame x power dah. huhuhu. skrg aku gune yg baru punye. x sangka aku ade 'byk' bookmark ni. hehehe.sape bg aku x igt dah. x silap aku mase kursus petronas kt paris kot. ntah. ni yg tertulis kat bookmark tuh :

happiness is someone to love, something to do, and something to hope for.

hmm.. thanks kerana sudi membaca taipan ntah pape saye nih ;) soo, kite kene happyyyyyy !!

2 comments:

Anonymous said...

jiwang awak ari ni.... npe?? pms ?? cpat2 le balik.. x sabar nak huha huha gegarkan kuala lumpur

bpboyz said...

xde hangin pape tetibe kate jiwang..sihatkah jepp? hahaha..ceh kalo aku blk pon, huha huha gegar bee pee la, buat pe g gegar kay ell buang karen jer..haha..turun la bp melawat edie + mkn free..amacam ?