Monday, July 09, 2007

muhasabah diri...hehehe

ini adalah en3 muhasabah diri ini selepas 2 tahun dok IUT jer. haiihh...







muka TERpakse di'hilang'kan.mane tau tetibe ade org berminat ker, syusyah la saye.hehehe.lg pun ramai org jahat skrg nih. kang tak pasal² kang... cume gambar last jer aku bg nmpk sket kening lawa aku n hidung aku tuh.hahahaha

selama aku dok france ni, aku rase colmar still bandar terlawa bagi aku. kecik jer. cute lak tuh bangunan die. aman damai gak. up to date gak. w/pon agak boring tapi bagus tuk tengok² 'kisah silam' ni. hehehe

then ade gak gmbr² dr lyon. saje² stay kat sane. lagipon time tuh bdk² grenoble takde. so oleh sbb aku takut pape terjadi kat aku, aku pun pergi 'berlindung' kt lyon. hahaha. tp cuaca tak brape cun plak. dah brape kali ntah ek cek dinie ajak g parc la tete d'or (direct translate = taman kepala emas) tuh. konon²nye nak jogging lah. nak berbasikal la, skali x bleh. xper² lain kali ek.

tp tetibe aku terasa malang pergi lyon lak. dalam train dah la kene byr tiket train lg sbb aku tersalah beli. dah la time tuh tgh syok tido sambil sumbat apple. tetibe abg tuh dtg, dek, adek salah beli nih, patutnye tiket lg satu. so sila bayar ... err..aku time tuh, biase la baru bgn tido, mamai. trus bagi kad bank then masukan kod. then abg tuh bebel ape ntah, aku iyerkn jer. blah saje abg tuh, aku pun tido blk. ish ish ish...itu la time paling sesuai kalo korang nk dajal aku. buat la panggilan hangit sure aku layankn jer. takpun mintak la kad bank sure aku bg nye. hahaha. mamai²...tak kuat sungguh !

pastuh, aku kehilangan topi simple coklat new era aku. aaaaaa !! ni gara² tgk citer die hard la. huhu. tapi berbaloi giler tgk die hard 4 nih. series. die xde pape link pun dgn die hard sblum ni. tp sure² la ade bende² tak logik kan. asalkan layan sudah la. hah, untuk meneruskan imej menutup kepala (baca : bertopi) aku ni, aku pun beli satu full cap hitam mcm kat atas tuh. cun² !! :p

so, lepas mengambil beberape 'angin' luar grenoble ni, baru la aku tahu yg ALlah uji aku dgn kesenangan. maksud aku, budak² lain stress jer study, aku lak terasa mcm xde pape belaku. maybe kalo aku 'busy' belajar sure aku dah balik mesia dah skrg nih. tak yah pening² kepala nk pk nak sambung mane tahun dpn. ish ish ish...

ish ish ish, lagi satu, ntah nape, tetibe jer, nafsu makan aku tak 'segarang' dulu. hahaha. agak diluar normal la jugak. summer lak tuh. pelikz². tapi ade bagus gak. sbb aku dpt kurangkan hampir 9 kg woo..hohoho...diet yg bagus nih. hehehe. so, kalo korang nk diet, pk la bende² yg diluarbatasan korang, sure turunnye berat badan. hehe.

err..terima kasih la diucapkan kepada mereka² yg mengambil berat akan diri saye ek. dont worry be happy. saye dah nekad dah, pergi memane pun same jer, asalkan saye tak lalai mcm 2 tahun ni. so, thanks again :)

pesanan ikhlas dar bpboyz : jangan la main² ketika senang. hehehe :p

thanks to camera dinie dan jurufoto²

sambung sket lagi : aku baru jer dpt novel 'bila tuhan berbicara' n 'ayat² cinta'. yes²!! thanks asma. nmpk nye berjalan gak la neuron² di cerebrum aku (btul ker ek?). tp sure starting dgn 3 pages dulu, iyerla dah lame tak membace katekn, then bile dah sampai tahap optimum die, 1 hari pun bleh abes novel² tuh. hehehe. then terasa otak ni berpk secara laju². sbb tuh kot org suruh membaca. bagus tuk otak. hehe

nk selit² sket : skrg ni aku tgh melayan citer jepun. 1 litre of tears. kisah benar katenye dan best. hmm..so smlm aku pun layan la 3 episodes sambil nk tunggu subuh tuh. waaa..sungguh la kuat budak itu. citer ni bagus la untuk mengingati mati. hah! mengingati mati dan membaca, hmm..mcm ade link jer. hehehe. oh yer lagi satu, aku dh bleh main ukulele aku. keh keh keh :p

kalo la kita tahu masa depan kita, adakah kita terima saje atau 'enjoy' masa depan kita tuh ek? dan mane korang prefer: tahu apa akan terjadi kat korang pada esok ari ataupun membiarkan ari esok as another adventure in ur life ek ? oops..mcm TERkena lak saye.hehe

No comments: