Saturday, July 07, 2007

tu7uh hari bulan tu7uh tahun dua ribu tu7uh

allo²...sehat sume ? aku sehat² saje disamping warga lyon. hahaha.aku melarikan diri kejap kat lyon sebab kat grenoble smlm n maybe ari ni takde orang mesia.huhuhu.tetibe takut la duk sesorng :p

err..tetibe aku TERbaca pasal konsert 07/07/07. kononnye pasal global warming ni. hmm.. nak tau lebih lanjut pergi bace kat sini.(kalo malas nk search la).

tapikan aku terjumpa yg bumi ni akan makin sejuk. hmm..kekadang tuh btul gak bumi sejuk ni. sbb tgk cuaca skrg (kat grenoble la) macam x 'sesuai' dgn musim die. nak tau lebih lg? gi sini. aku suke link ni gak. byk citer² best. die ade citer pasal islam gak. tp ade la sket² die sleweng tuh, so pandai² la tanye ustaz kalo confuse ek,tak pun rujuk kpd mereka yg ade latar belakang blajar agama dan TUNAI kan solat. jgn ikut ape yg dikatakan kalo diri yg mengatakan tuh pun tak 'betul'. (merujuk kpd blogger² yg poyo mengaji Quran dan bace byk kitab kononnye tapi in reality...)

so itula die 07/07/07. tak silap aku kat portugal pun ade something pasal tu7uh keajaiban dunia. penting ker tarikh untuk memperingati sesuatu ek? :p

ciao² ;)

4 comments:

Anonymous said...

aah.stuju.pelik gile summer tp cuaca mcm winter je kt LR ni.

Anonymous said...

kalo duduk grenoble sorang2 sure gile cam gue

akirasuri said...

erk!
aku ni blogger poyo ke tak ek?ha ha ha.

sejuk? apsal malaya makin panas? wahahaha.

bpboyz said...

eh tk, LR sejuk ek? huhuhu..x bleh nk bermain voile la gini

hahaha..tuh la jepp, sbelum aku giler aku lari dulu..haha

alaa kak ati,kak ati rase kak ati poyo tak? kalo terasa bagus la..hahaha..mane ade lah! hmm..malaya panas ek? nak balik !!!