Monday, May 22, 2006

62-0-46

hah cube break code kat atas tuh. heh heh heh. terpengaruh filem lak. ekeceli baru balik dari tgk movie tadi. dah alang² rumah dgn cinema ni, tanye lah kejap kakak tuh. lagipun aku ade gak tengok² review or komen drpd org yg dah tengok citer ni. kat tenet lah. buat aku rase nak tengok lak. kesimpulannye, yg kutuk tuh slalu yg x baca lagi buku tuh. so, bagi aku ok lah. cume x se'excited' dalam novel. papehal pun audrey tautou comel lah pulak. hehe. sesuailah die pilih pelakon, nak² assistant bezu fache tuh. hahaha, suke aku tengok org français ni ckp. so, kalau dah ade kat tenet nnt, sure aku g sedut kat torrent citer nih. memandangkan kat mesia maybe kene censored sket kot. so, next week, eh bukan this week, ade x-men nak kluar, hmm..minggu wayang lah minggu nih. dengar citer, film volver pun best gak, ntah lah, tunggu duit masuk dulu.hehe. tapi minggu ni jer la aku bleh isi dengan membuat semua kerja² yg kene buat next week. report or film? film or makan? makan or tido? biar mase tentukan jer lah.

hah, petang tadi aku ade DS microprocesseur. rase menyesal revise 1.30/2 jam buku takde lak, rase nak marah² xde gak. cume rase biase jer lepas DS tuh. kalaulah ape yg aku bce n buat tuh betul, perh, meningkat siot markah aku. dah lah 1st DS utk sem 2 ni aku dapat 13 ke atas. expresscomm lak tuh, subjek yg aku harap moyenne jer. hehehe..pape pun result ni buat aku naik semangat nak dapat plus de 13 nih lepas² nih. insyaAllah. amin.

hah, dah lah pagi tadi kene engeuler dgn prof. aku buat donno jer. skali tgk kerje tuh, note die masuk partiel lah pulak. ces, hampeh, kene gak la aku pujuk prof aku tuh terima kerja aku. klu tak amali aku 0. waaaarrghh...dulu x ckp² awal prof nih! dah aku tak buat. hampehnyeee. dah lah algebre lineaire tadi tuh aku rase mcm kureng paham sket, tgk nota balik, phm jap, tgk balik x paham lg, ngok ngek betul lah. subjek ni jer la harapan aku tuk score algebre selain serie de fourrier. harap² boleh lah.

selain ds n filem hari ni, xde la pape yg menarik. jadi 'bahan' gelak member aku ade lah. hah, mase nk pergi iut tghari td, ternampak la aku konon²nye model, mungkin betul kot, bergambar² dekat depan kedai ape ntah, aku lalu sebelah model tuh, hmm..oklah, nak kate cantik, sbb make up kot, kaki die mcm ade masalah kulit jer..hehehe..tp oklah, mcm biase jer. harap² gmbr aku photographer tuh x letak skali la dlm magazine die ker or kedai die ker, takut nnt ramai dtg carik aku kang.. hahaha (tanda² fadhil ni dh weng sket time nih).

oklah, takut aku taip, makin merapu kang, aku ingat nak letak gambar rose pink kat dpn rumah aku ni. penat² aku tanam (konon²nye lah). tapi aku dh lupe mane aku letak adapteur memory stick aku. haiii, time ni lah...eh eh dah jumpe. oklah nnt² aku letak gmbr rose pink aku tuh. hehe..lagi, gambar² dari camera budak² paris kat amsterdam dulu aku dah dpt dah, so tgk la klu aku ade mase terluang yg banyak aku upload kat sini lah. tp gmbr bunga jer lah. gmbraku x bleh, nnt ade jer org nak... hahaha..xde lah, kan skrg musim bunga, so ceria seperti bunga lah ! yg pasti, sem 2 aku TAK NAK dpt moyenne. doakn aku k. selamat menjamu selera ! =)

Believe in what your heart is saying~~~

p/s : sape dpt break nombor kat atas die dpt hadiah. hehe =) senang jer. skali pandang dh tau. jgn menyusahkn otak nak carik dh lah.

6 comments:

Irfan Hashim said...

lepas aku analisis dgn nombor finobacci, aku dapati nombor tersbut mempunyai makne tersendiri..... 24-6-06 ...tu tarikh ko balik msia.....aku berjaya!! akhirnya, misteri telah pun selesai..... bak sini hadiah aku !!!

wénkt said...

taikh ko balik mesia...

irfan, share hadiah laa.. ko dah berjaya teka old trafford kat blog aku gak.. hehe

bpboyz said...

hmmm...mcm mane eh nk bagi hadiah nih.. ramai jawab betul lak..x sangka aku..hahaha..neway,oleh sbb ade 2 pemenang, maka hadiah dikecikan menjadi gula2..hahaha nak??

Irfan Hashim said...

x nakkk.. aku nak coklat swiss , memandangkan ko dekat ngan swiss... boley????

bpboyz said...

huhuhu..x bleh..nnt aku yg mkn kang..hahaha..dtg la sini klu nak =P

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»