Sunday, May 07, 2006

it's just begin...

okay, cuti dah nak habis dah. terase panjang lah pulak cuti ni. padahal baru 2 minggu jer. tapi pape pun aku mmg enjoy cuti ni. kalau 1 minggu hari tuh, asyik jalan jer, minggu ni (last week cuti) aku asyik makan jer kat umah moled n hakim tuh. xde la hari². tapi makan jer la kerje nye. haha, best giler. dah la makan sedap jer.mee bandung lah,tarte au ape eh? lah, ayam masak merah lah, mcm² lah. tu yg sehat² budak² grenoble nih. hehe. lepas tuh, main kad. hobi baru budak² grenoble sekarang. dulu kalau tak main Risk jer.

tapi aku rase, permainan kad ni akan ditukar kepada hobi baru lagi kot. main gitar. hehe. since semy dah beli gitar (eh ker moled nih? musykil la pulak), so kitrorg pun sume pun main la. semua kire debutant/beginner lagi dalam dunia hiburan nih. habeslah, nnt korang jgn terkejut lak kalau keluar band baru dari grenoble eh. hahaha. setakat ni aku baru reti main twinkle² liltle star n happy birthday. best giler la pulak. habes lah gitar cik semy nnt nampaknye. =)

tadi, sebelum aku nak bukak buku tuh, kire² lah kejap, tinggal bape jer lagik kelas aku nih. lepas kire² tuh, aku ade 30 hari punye kelas lepas tolak weekend, cuti umum n hari DS. kirenye tak la banyak sangat pun kan. tapi kalau ikut kan, 30 hari ni la baru dikire betul² sem 2 aku nih. perh, ni gara² greve hari tuh lah. so, aku akan ade 13 DS/final n satu test untuk sem 2 nih. bulan ni jer, aku ade 4 DS n 1 test. fuh, mcm mane la aku nak buat ek? jadi, bermula lah 30 hari aku yg memenatkn.

jadi dah lepas kire² tuh, ingat dah boleh la bukak buku, sekali baru aku teringat ade f1 lah pulak. so, tangguh kejap. tak silap aku, aku tengok 4 laps first jer, lepas tuh, tertido lak. padahal ari ni panas lak tu, tak tau cammane boleh tertido. hanyun betul lah. bangun² tengok dah abes dah. hah, nasib baik schumi menang. man utd pun menang gak. waaa, ade luck lak pasukan merah aku nih hari nih. best best.

ingatkan nak study lepas bangun tuh, tetibe perut berbunyi la pulak. haha. ade² jer. lepas masak kacang tu kejap, eh eh, tertido lagi. waaaaa, giler tak produktif langsung !! last² geram sangat aku mandi air sejuk terus. amik kau, segar bugar terus. tapi masih ade halangan lagi lepas makan tuh, ade citer best la pulak. waaarrghh...kenape lah ko ni fadhil !!! tp oleh sbb aku ni musuh kepada aku, jadi tak nak lah bagi 'aku' ni menang. so, lepas ni aku study !! hehehe. (harap² lah).

oklah, buku dah memanggil² tuh. tapi terdengar katil memanggil² gak. mcm mane lah ni kan. have a nice day lah !! =)

bertangguh itu pencuri mase

2 comments:

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»