Saturday, June 24, 2006

cerite terakhir untuk tahun ni.

yup terakhir utk hari ni (ikut calendar france lah kan). hmm..bermula dgn pagi yg agak ok lah, coz aku call org yg mintak tax tuh. makcik tuh dgn baik hati nye akan 'membekukan' file aku sbb aku balik mesia. nnt, bile aku blk, baru die ckp mcm mane nk selesaikn. baik sungguh makcik itu. hehe. then, aku pun bersiap sedia sarapan n pergi IUT. patutnye DS microprocesseur tuh esok (sabtu) tp aku kan nk balik, so, aku mintak la jumaat pagi. aku dgn sorng budak kelas aku. hari sabtu tuh die ade pertandingan mendaki gunung naik basikal, perikat dunia kot, ntah lah. tp teror la mamat nih.

ape yg x bestnye mase exam nih. prof yg buat soklan tuh, marah². aku dah kureng sket dh time tuh. lepas tuk siap kutuk aku or kitorng lagi tuh. sbb kitorng lah, die jadi %รงร #@, die ckp lah. perh, lepas tuh, ade la die mengutuk aku sket. huhu. nasib baik ade prof maths aku backing(btul ker ejaan nih?). aku dh mule rase kureng dah. tp, last² tuh die mintak maaf gak n ckp yg die mmg betul² marah. biaselah org di sud/selatan france ni, main ckp lepas jer. nasib baik mintak maaf. ape yg membengangkan aku ialah, aku jadi blank terus mase exam tuh. tu lah, doa cekgu katekan. malas betul aku bile gini. so, aku try lah gak. melepaskn perasaan lah pulak. hahaha.xper² hari terakhir yg bermula dgn kesedihan.

then, belah petang lak, ade exam maths n fizik. yg maths tuh, aku jawab sume then dah semak dah byk kali. oklah. harap² 26/26. amiin. then mase fizik lak. 1st n 2nd tuh oklah, masuk yg 3rd jer. terus memeningkan lak. sume nota n calculator bleh bawak msk dewan exam. tp tuhla, exam tuk kite paham. klu x paham, ssh lah nk jwb. sbb tuh exam wujud kot. hehe. bdk yg stock pandai tuh pun stay sampai akhir waktu. biasenye, die kluar awal. kirenye, soklan tuh bukan calang² lah. papepun aku dah jawab. so, depends kat result lah. mintak² lah tinggi lagi. huhu.

balik exam jer, terus aku bayar bil lektrik, then terus makan eskem choc itali yg sedap giler. nyum nyum. nak² time panas nih. mmg best giler mkn eskem. igt nk beli eskem hagen das yg mahal tuh, tp tgk² mcm ramai org jer. aku pun beli jer kat kedai itali tuh. sedap siot. then sampai rumah jer, aku pun start berpacking. serious lah, igt nk pack ahad lepas tp sbb exam punye pasal lah, aku asyik tangguh jer, padahal x study gak. ape nk jadi ni fadhil oi!!!!!

lepas tuh, tgk match france-togo. biaselah, france menang. aku dh agak dh. then mcm biase gak, diorng ni, org french, berpesta sakan. ade lah dgr hon² kete². semangat n happy giler diorng. aku pun turut rase happy gak. biaselah, nk sokong negara sendri x msk, so, sokong negara aku duduk skrg lah. bagus². nnt france jmp argentina lah final nnt. hahaha. mmg berpesata sakandiorng, nasib baik kedai kebab bukak lg mid nite td, so, ape lagi aku pun mkn lah sambil tgk diorng round² bandar sambil hon². x dpt bygkn aku time ,WC 98 ari tuh. sure lagi gempak punye. huhu.

oklah, kawan² yg dikasihi dan pembace² yg dihormati. mcm biase, sebelum aku tutup blog ni secara rasmi selame 2 bulan, aku mintak maaf lah kat sesape jer yg terlintas n menetap terus dalam blog nih. nak² bg diorng yg menetap kat sini. asyik dengar citer aku yg ntah pape ntah. dengar lagu yg agak 'sedap' kan? then 'menyakitkan' mata korng. huhu. hijau tuh menajamkan mata tau !! xper² bulan september nnt, aku letak hijau lagi. hahaha. mgkn x striking sgt kot. tgk la cemner nnt. hmm..abes sudah season 1 saje nk berceriteⓒ. tp ape yg pasti saje nk bercerite season 2 mgkn lg 'pelik' kot. maybe aku lebih bersosial(maksudnye, adakah aku akan menerima jemputan member aku ker club² ? hmmm..tunggu jer lah) lebih aktif, x lah mcm thn ni, asyik x produktif jer. then mgkn ade tmpt² baru yg aku nk melawat (ni mesti nih!). mcm² lagi lah. so, akhir kate, minta maaf lah byk² klu ade tersilap tulis n menyingung perasaan or buat korng rindu aku ker?ape ker kan? hahaha..yg penting kite happy ! hah, nnt klu aku dpt result yg gempak² ker, aku update lah or argentina menang WC ker x pun aku nye elaun naik lagi. hahaha. amiin. thank you everyone !! windu same korng ler !! :p

adakah tahun ni sweet 19 aku? hahaha

1 comment:

Anonymous said...

Ya, mungkin kerana itu