Saturday, June 10, 2006

yeahhhh !!

bravo argentina !! huhu, menang gak akhirnye, w/pun time akhir² tuh korng dah penat. silap la pakcik yg gantikan crespo tuh, x fit lak time tu,klu fit sure dh byk gol dah. ni yg aku taktu pasal team fav aku nih, time akhir² tuh sure la ade gol dr pihak lawan. mcm 98 dulu tuh, kureng fit diorng nih. tuh jer kelemahan dari mata seorg pemerhati bola sepak yg amik tau hal bola skali skala jer dalam hidup die. anyway, go argentina n cote d'ivoire. jgn bg holland masuk. hahaha.

err,citer pasal bola nih, sure sape yg menang dapat duit berjuta² punye. mcm german lah. nak² diorng tuan rumah. tp yg menarik perhatian aku, team iran lah. klu diorng menang world cup, hadiah diorng ialah dapat kerja umrah. wow. so, nak sokong iran ker x nih? hehe. kurang² sedekah sokongan utk diorng pergi umrah, ape salahnye kan?

hari ni, perh, x sangka, niat nak bangun pagi kol 8 tp bile aku tutup mata kejap jer, tgk dah kol 12. shooot. mmg rase mcm sekelip mata jer 4 jam tuh. aarrghh!! bangun² jer tgk ade msg dr fara. huhuhu. x sempat nk ckp au revoir lak. taklame lagi, ustat lak balik, diikuti dgn budak² PEKOM yg lain. huhu, aku yg last (kot?) balik. xper², kire dah beruntung la balik kan?

hah, citer pasal balik mesia nih, petang tadi aku mencri souvenir² or pesanan² dari memember. siap ade yg nk jersey lak tuh. huhuhu, mahal lah jersey sini! so, aku bg sticker jer la kot. hahaha. ye ye,kite berkwn tak mengharapkan pape balasan, tp sbg sorg yg lebih bernasib baik, ape salahnye menghadiahkan something yg x ade kat mesia kan? so, jersey bleh beli kat mesia, kene la aku beli bende yg pelik sket utk memember aku di sana !!. waaa x sabar nak balik !! lagi 1 pasal souvenir nih, perfume la bende² yg paling slalu di suruh kirim. tu no hal, asalkn diorng byr aku belikn.hahaha. lagi satu, mahal siot teddy² bear kat sini. waaaa, nape lah adek aku ni mintak bende² pelik nih. sorng mintak sume nak mintak. huhuhu. xper² nk jd abg soleh, aku pun kene beli gak lah, w/pun duit aku skrg ade 1/4 jer. xper², kan ade bank? hahahaha.

ooo ye, citer pasal bank lak, aku baru dapat surat yg soh aku bayar impot/tax. huhuhu. mangkuk punye org, student pun kene byr impot gak ker. cis, ni mesti dasar gouv diorng xde duit nih. mintak macam² tax. tu la sape soh masuk eu. so, memandangkan xde sorg pun bdk pekom byr lagi, aku pun x byr gak lah. =P

hah,kepada mereka² yg nak tau maksud lagu yg aku up ni, korg tgk la lirik die kat bawah. time kasih lah kat cik abby yer yg rajin mencari. hehe. pergi la blog die. aku just copy paste jer. n kat bawah die, ade lirik original. so klu nk blajar french pun kire lagu ni sesuai ah. tp, just tuk mereka yg jiweng jer lah. hahaha. tu la bahase french nih, kire bhs jiwang. hahaha. oklah, time tuk berkemas ramas bilik nih. hahaha. =)

ku merindui taman hibiscus ku !!

1 comment:

Irfan Hashim said...

england !!! holland !!