Monday, June 05, 2006

hijau biru merah

ook, tinggal bape hari jer lagi ni nak world cup, so aku pun dah mule rase tempias demam bola. jadi, dengan itu, sbg tande aku dah demam, aku tukar kaler background nih dari hijau menjadi biru. ingat nak letak hijau gak, since org kate striking sgt, so tukar lah. hehe. xper la, striking tuh yg buat mata tajam taw ! =)

lagi satu, ingatkan nak letak warne merah sbg tande yg blog ni akan benti selame 2 bulan selepas aku balik mesia, tp merah tuh, merah garang sangat. nak campur putih sket, takut jadi pink kang. dah korng pk lain lak. hahaha. so, biru lah yg sesuai.

kirenye, kaler faveret aku hijau,biru n merah. aku suke tgk bende²yg warne hijau, aku suke tulis gune warne biru n aku suke pakai warne merah. warne² asas ni "me vont bien". suke sangat. ntah nape, dulu aku yg suke serba serbi hitam skrg dah suke merah. mak cik aku pun dah puas tgk aku pakai baju merah jer memanjang. hmmm..sbb ape eh? tetibe jer. ish, kene recall balik sejarah aku nih.

oklah, weekend ni, aku rase nak dengar lak lagu² m.nasir. perhh, teringt zaman kanak² dulu. time tuh mmg minat giler. selepas p.ramlee n sudirman, aku minat die la sbg artis melayu yg bukan ntah pape ntah nih. hah, aku ske ramli sarip gak. skrg ni artis ntah pape jer aku tgk. melainkan group indon. hehehe. bestlah pulak lirik n lagu die. hmmm... bile dengar lagu yg aku mintak dkt cek kimi tuh. rindu la pulak dgn kumpulan keroncong tmpt aku tuh.

jiran aku ni lah, die masuk keroncong. kumpulan die kire femes gak la kat johor coz dh menang bape award ntah. so, klu korng buat majlis kawen or tunang ker, jemput la kumpulan keroncong MPBP. best wooo. ade kakak cun yg nyanyi. tp skrg aku x tau la dh tukar penyanyi ker blum. harmoni taw bunyi² keroncong nih. tp klu dh lame sgt, jd boring gak. hahaha. salah satu alat muzik tradisional yg aku minat nak main ialah angklong (x sure spelling die gini). yg gune kayu² tuh, then dlm kayu tuh adelah something bende bulat, x silap aku diperbuat dr kayu gak. so, bile dgr bunyi tuh, fuh, syok lak.

hmm...balik nnt, aku kene tingkatkan tahap stamina aku, mesti!! sbb kat sini, aku asyik tido jer, kecuali time winter aku aktif sket main snowboard. time panas² ni, aku igt nk blajar main roller, tp panas sgt lah pulok. hahaha. xper², blk nnt aku cari teman jogging aku hari², then blajar gitar ker dr member aku yg dh ade band skrg ni, then bla bla bla..bestnye nak balik !!! hah, support team blue, Argentina n France. tetibe aku smgt sokong france lak, x tau nape. =P

anak mane yang tak rindu ibu pertiwinya

2 comments:

wénkt said...

ko sokong pasukan mana???

26 jun nanti jemput ke cologne ok?

bpboyz said...

sudah tau bertanye pule...cesss... my blues teams..hahaha.. mesti la ARGENTINA & FRANCE. kat cologne ade pae? dpt tiket free ker klu aku dtg??