Monday, June 19, 2006

kenape saye mem'blog'

ape kate korg jwbkn utk aku (klu korg boring lah)? hehe

Arahan : Anda dikehendaki menulis sebuah karangan yg bertajuk sepert diatas. Karangan anda hendaklah menggunakan segala kata² kunci dibawah. Panjang karangan anda adlah mengikut kehendak anda sendiri. Karangan yg kreatif dan kritis akan mendapat ...(adelah). selamat mengarang !

  • bercerite dan berkongsi pengalaman duduk france.
  • bercerite dan berkongsi pengalaman bercuti² di europe
  • bercerite/merungut tentang markah² periksa
  • bercerite hidup org² mesia di Grenoble
  • bercerite tentang keazaman dan cite² untuk berjaya di France
  • bercerite tentang keadaan² di dunia dan di mesia(sket² jer)
  • berkongsi ilmu yg die (akulah) ada
  • mempamerkan gambar² yg hensem²,lawa²,cute² dan comel² semasa melancong ataupun di Grenoble sendiri
  • meng'upload' lagu² dan vc² kegemaran die
  • dan menceritekan perasaan die


  • voilĂ , tulah die sbb²nye. hari ni aku dah beli tiket ke eport. dah beli souvenir tuk adek² comel aku. dah kemas² sket kertas² nota aku tuh n dah selesai masalah aku tuk perpindahan ke GEII 2. legaaaaa !! nk citer sket kat gara/railway station tadi, ade kakak cute siot. eeeeii...geram lak aku tgk. tp nasib aku x baik plak. aku x dpt 'berurus niaga' dgn kakak tuh. huhu. tp kurang² die dpt hilangkan rase geram aku menunggu lah. :">

    tadi mase biter, mcm biaselah, citer pasal team france nih. hahaha, diorng marah pengadil lah sbb x consider gol pakcik vierra tuh. sian aku tgk france. tp korea bagus. so, aku pun geram lah france x dpt menang. siot betul !! then dlm biter tuh die tunjuk penyokong² france n penyokong² korea. diorng compare. then mcm biaselah, org french ni suke mengutuk, so, sian team france kene kutuk org sendri mcm mesia lah. tp penyokong korea lak, rase bangga coz dpt seri dgn france. jadi, penyokong france ni nampak sgt diorng pessimist dgn team sendri. terpakse la PM france ni menyeru seluruh rakyat utk sokong les bleus hari jumaat nnt. aku harap² sangat la france menang !! n aku balik dgn selamatnye. amiin ! =)

    dimana die anak kambing saya, anak kambing saya ada di ~~....

    No comments: