Wednesday, June 14, 2006

ingatlah hari ini



hah, cik abby ape perasaan ko bile aku jumpe vc ni? hahaha. ok hari ni aku nak buat try buat falsafah pasal bola. hehe. memandangkan aku rase sangat² tensiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. ni la 1st time dlm hidup aku sbg student rase gini. dulu² tuh, ntah lah boleh consider tension ker tak, tp hari ni mmg lah aku boleh consider perasaan aku ni tensiii sangat. dengan une note purie lagi, then tetibe kene byr tax yg mahal nk mampus, then projek lif aku x siap² lagi sepatutnye kene siapkn ari ni, then minggu dpn x tau mcm mane nk buat rendez- vous aku dgn pakcik plombier/plumber ni dah msk 3 bln x silap aku asyik tertangguh jer rendez-vous tuh, then nk tukar departement lg, then pasal la carte vitale/kad kesihatan then pasal study ni lagi(automatisme, tp nasib baik bleh bwk nota sume). tuh la mcm² masalah dtg serentak lak tuh. aaaaaaaaaaaa!!! hari ni aku rase penat² sgt !! tp pk pk balik, je dois pas craquer maintenant !!!! du....ga...an *sambil geleng pale*

ok ok, falsafahnye gini, aku dpt idea dlm tram mase tgh hari nk pergi IUT. mcm ni, persahabatan ni mcm permainan bola. bile bola di kaki kita, kita diberi perhatian n org lain membantu kite utk faire circuler/pass bola tuh. bile kite score goal, secara automatik kite rase gumbira n kawan² kite yg lain rase gumbira jugak. tu lah aku letak lagu kat atas tuh, tahniah cik abby yg dpt msk skolah die nak. then kwn² aku kat mesia tuh ntah la dh kluar result kemasukan u ker blum. n lagu ni gak tuk budak² PEKOM la memandangkan minggu dpn ulang thn ke 2, huhu, so jadi ker korng nye plan nk pusing² mesia or lawatan sambil belajar ke pulau borneo tuh? klu jd contact² lah yer. hah, bagi no phone korg kat mesia !! then chorus tuh tuk korng sume terutama bdk² pekom la. biaselah, dulu dtg sini, hmm...nnt² lah citer. tp kan, bile sorg kwn kite kene hard tackle, hmm ape yg bleh kite buat just marah² oppenent tuh then terpakse teruskn 'permainan' tanpa die. mgkn skejap n mgkn slame² nye. (ish mendlm maksud ni utk org itu...hehehe)

papelah kan, skrg ni kene attaquer algebre. courage fadhil !!!!!!

It's a good day for new beginnings, so pick out an adventure to take yourself on. -bak kate horoscope frenster aku tuh- btul ker? =P

3 comments:

Irfan Hashim said...

sape yg ko maksudkan tu awad?? aku tak tau la.....

bpboyz said...

ehh?? bukan ko la,org di mesia..hahaha

bpboyz said...

huhu..sian die x dpt tgk..karaoke lagi tuh...