Wednesday, October 04, 2006

(**) aarrgghhh !! ni yg aku paling geram. nape lah aku x kejo jer tram lalu dpn aku td. klu korng nk tau aku ponteng gak akhirnye. yg doakn aku test tuh thanks la. mangkok punye tram !! bile aku sampai arrĂȘt tram tuh tetibe ade suara makcik ckp yg tram ade masalah. pergh.. 15 mins lak tuh. oklah, tp aku dh kluar lmbt. ni beyonce punye pasal la aku kluar umah lmbt :p nk jadi kan citer, aku pun naik la tram tuh, last² sampai arrĂȘt mane ntah aku tgk jam, aih ni mmg x sempat msk kelas ni. last² aku turun then jln kaki pergi centre ville. aku sms member aku bg tau prof tuh aku x dtg n bt test nex wik. nasib baik prof tuh bg. fuh..lega.. ari ni mmg lah, tram mcm s*#l. dah byk² tram B lalu dah tp arah g kampus xde. pelik btul. so mcm biase, nk maintain cool bln puasa ni, aku pergi la fnac. fnac tempat menenangkan ati yg tgh marah. hehe. last² aku beli pendrive 1. murah jer. huhu. nasib baik aku bkn pompuan klu x abes lah bershopping aku :p

(**) tetibe aku check bank td ade mcm 'hilang' 100e. hmm..asalalh time² gini sume bende² yg ngarut² berlaku. dlm 1 ari lak tuh. huhu. ape eh aku blanje ? hmm

(**) pk pk blk mmg la menyesal x pegi kelas exprescomm ni. sbb dlm kelas ni la aku tgk cara pemikiran diorng n org french. kagum gak certain thing tuh. pasal politik perh, pakar² gak budak² kelas aku nih. tau jer kisah² silam bakal² president thn dpn. baru aku tau yg org politik kat france ni homoseksual or dua² skali. ni diakui prof aku la. perhh...france france...harap² mesia x gitu la kehendaknye.. aarrghh !!!

then lega... waaa,thn dpn ade movie² best gak. x silap aku ade pirates of the caribbean 3, spiderman 3, shrek 3 x silap aku then aku arap movie ni best, ninja turtle the movie !! waaa, teringat zmn kanak² dulu..best gak tgk die nye thriller kat fnac td. giler la. dh lame siot x tgk kura² ni beraksi. lupe dh name diorng. ni yg best nih thn dpn. mintak² bln 8 tuh ade movie best² bleh tgk dgn member² aku kat mesia !!

ish, asyik pk thn dpn jer, thn ni blom abes lg! huhu. k lah, tetibe rase lapo lak w/pun dh mkn kebab dgn akak² enserg (fara,semy n asma) td. hehe.

pengajaran yg saya belajar hari ni :
+ berjogging atau kejar la tram yg terlintas pertama dpn mata kerana sesungguhnye kite x tau nasib tram selepasnye. huhu.

+ tutuplah pc 3 mins sebelum nk kelaur rumah, kalau tak melanguk jer nk tggu lagu sedap tuh abes.

+ bila rase marah or geram jgn la pergi fnac, ade jer nk beli nnt. :p

harap² sejarah ni x berulang thn² akan dtg. 4/10 aku akan igt tarikh nih !

No comments: