Monday, October 16, 2006

lain perenggan lain citer

ces,pagi yg x mensyok kan. w/pun kelas start kol 9.20 tp aku rase mcm tido 5 mins jer lps subuh tuh. rase skejap sgt tido. mgkn sbb tido² ayam kot. then pergi kelas, nasib baik à l'heure. masuk² jer, punye la TERkejut, prof maths tuh bt interro suprise (test mengejut). oleh sbb TERkejut, maka ape yg aku blaja pun TERkejut lari lah. blank. nervous kot? xkan la kot. x pernah aku nervous² mase exam. tp td mmg lah. ade ker die tnye pasal propriete, mane la aku igt sume tuh. kire² oklah. tp test td aku bajet dpt 3/10 jer. tu pun aku kire intergrale mcm siot. ni la padahnye x revise blk. waaaa...nanak fail !!

ari ni, aku rase aku byk mengajar org la pulak. bien bien. mase kelas info aku bleh paham sume. ajaib tuh, info lak tuh. Alhamdulillah. bdk pompuan yg aku bajet die pandai pun tnye aku. *wink* kembang skejap mengajar. die ade dgr rumour yg member lame aku dulu kate aku fort en maths. mane la dpt citer nih. tp bile die kate gitu makin tmbh² lah motivé aku tuk score 20/20 en maths lagi. aku ni lain sket, bile org dh kate bende² yg baik ni, secara auto badan ni akan bergerak ke arah ke'fort'an aku tuh tanpa penat. sape la kenal aku lg selain aku kan? en plus,bagus²...

oleh kerana rase agak geram dgn test td, hati ni tergerak lak nak tgk ipod hijau. perh, cun nye. nk jer beli tp duit tarak pulak. ntah nape, sejak 2 menjak ni, suke sgt bende hijau,esp gadget². mgkn TERkenang scoot aku kot. tp hijau tuh mmg menarik hati btul. tp 2 kali tgk mcm pas lah pulak. 3 kali tgk, nmpk bergaya plak. hahaha...nasib baik ade trip g italy, klu x, sure ari jumaat ni dpt bende baru. sabo² awad, 1st thing 1st..

so,lps² blk IUT. aku pun online. then bukak winamp. selain lg haziq tuh yg best, tetibe satu lagu best kuar pulak. zombie. lagu ni aku TERdgr kat umah jeen. so tetibe kenangan mase budak² kuar blk. time aku darjah 3 or 4 kot. lagu die, ade semcm menaikkan smgt sket. x tau ape, tp muzik die agak best. so,TERtnye gak, hidup ni dipengaruhi lagu ker? i mean, pape lagu yg kite dgr sure akan TERingt somethings balik. maybe kot, sbb x silap aku ade kajian ckp muzik ni merangsang some neurons. sbb tuh kot, aku lebih ske blaja smbil dgr lagu kot (ade alasan nk beli ipod ni, bleh study kat library nnt..hahaha). ntah la kan..

lepas buke n maghrib td, tetibe aku TERingt pesan nenek ngaji aku. die kate, bile kite bace Al-Quran, risiko kite tuk nyanyuk 0. sbb setiap kali kite bace, kite bace selepas die skali (dlm kepala lah, maknenye tau la ape nk bace nnt). mcm mane nk explain eh. hmmm..lebih kurang gitu la. lg 1, aku TERbace gak kat bulletin board frenster yg bile kite bace ni w/pun x phm, die tetap ade kesan kat kite. hmm..jom kite bace Quran nak :)

hah,baru perasan hmpir tiap² ari aku update. bukan ape, nk halang dr tido ni. klu lg pun nk luah perasaan geram aku pasal test tuh. baru nk rase happy start kol 9.20 tetibe ade test lak. klu dpt jwb xper ni x dpt jawab. ces ! hmm..lg 1 aku tujuan nk bt blog ni pun, aku nk kongsi² ilmu yg ade nih.makin byk kite beri makin sng kite dpt ilmu baru. lg pun maybe blog ni bleh thn 30/40/50 tahun ker. bleh la igt² kan aku nnt. iyerlah kan, time ni kite baik, 20 thn lg, same lg ker? x sure. byk faktor nk pengaruh. arap² persediaan awal aku ni dpt bantu. kadang² niat TERlintas dlm ati ni akan berlaku. arap² jgn la, hanya yg baik jer jd realiti, insyaAllah.

ok, citer lain,td terpk pk gak, asal lah aku x decorate umah aku ni kan? hmm...btul gak. kene decorate bg sedap mate memandang. skrg ni agak kelam sket bilik nih. dh la katil warne merah gelap. rase nk tukar hijau. hehe. dh jmp 1 dh, tp klu dh katil hijau, sure kene matching dgn bende lain kan? so, aku tgh men'survey' brg² hijau ni. hahaha. xde kerje aku ni. idea di kepala dh ade, tp takut bile dh tukar, hah kau ! jd selekeh lak. ni yg kene upah perunding dr Lyon tuh. hahaha. nex wik korg dtg, abeslah kene msk tuk aku. hahaha. ekceli, best gak TERperap dlm umah ni :p ... ok ciao ciao,doakn aku khamis ni k. thanks

rumahku syurgaku

No comments: