Sunday, October 22, 2006

yay raya isnin..

selamat aildilfiltri kepada saudara serta saudari~~~

yer france raye isnin bersamaan esok. seperti instinct aku katekan. sbb tuh aku dah siap²kan bende atas tuh ari sabtu lepas ;)

so,td sempat la kitorng warga grenoble bertakbir raya n makan kuih raya kat umah kak aida. bagus gak tektik kak aida ni, sure tau selase x jadi, so jemput ari nih. bagus². so mkn la mskan klate sket mase buke terakhir ari ni.

mule² agak serabut gak, sbb tnye situ sini bile raye (nasib baik ramai gak bdk mesia kat france nih) so, last² bile dah dpt kate sepakat kat Paris (lebih kurang penyimpan mohor² diraja lah) die pun taip kat website masjid tuh, france raya isnin 23/10/2006. bertambah gembira (boleh thn la) n sedih (sket jer kot) nye aku. oklah kan, raye tak sesorang jer. ni bile tnye sume member aku, diorng ade yg dh siap² buat ketupat la n rendang la..perh..smgt raye punye pasal, sanggup tuh masak w/pun esok ade DS/exam.

aku pun ade test gak, tp oleh sbb sume bdk² arab dlm kelas aku sepakat nk ponteng yg dibenarkan (baca : dpt authorization la) maka kitorng pun pergi solat sunat ailfitri. yay yay !! thn lepas kecewa sbb g masjid biase xde org. thn ni dh tau dh tmpt diorng, so dpt dgr takbir france lg skali ! :)

oklah,mlm ni mcm nk hujan jer,sure sedap tido tp mintak² dpt bgn awal la sbb nk g solat ! k lah, kepada mereka² yg bace blog ni, saje nk bercerite, saya sbg pencerite nk minta ampun maaf kalau ade cerite² tuh menyinggung atau pun terasa hati. sesungguhnye,nada kite bace cerite x same,maybe bg aku normal jer,tp bg anda sume agak kureng adabnye or x sesuai. jadi, maafkan la kekurangan saya ni k.

semua org sekeliling aku dah wish kan? so lagi skali SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN, HALALKAN SEGALA²NYA.

No comments: