Friday, October 20, 2006

hmmm...

waaaa...dah nk raye !! huhu. tetibe mood raye tetibe dtg menyergah lak. nk jer aku mkn kuih raye tuh, tp bak kate semy jgn ! nnt hilang suasana raya.huhu.btul gak tuh, lg 2 ari kot,xpun 3 ari lg.

hah,thn ni aku mcm dpt lesen jer nk ponteng kelas.sbb mase TP td tuh, ade sorg prof dtg,so budak² arab ni pun mintak kebenaran nak g masjid solat sunat aidilfitri lah.memandangkan dlm kelas tuh ade 7 org muslim termasuk sorg pompuan.itu klu ari isnin la.sbb ari isnin tuh ade test ekceli.so kene mintak kebenaran lah. klu ari selasa, hmm..ponteng jer la.hehehe.

bagus budak² nih.mula² group arab tuh jer, aku x nmpk diorg tgh discuss bende tuh sbb time tuh tgh khusyuk buat TP tuh.dah la aku dgn bdk china bt bende tuh.nk harapkan die..hmm..sama² x tau lak tuh.si j'avais su aku x binome dgn die.aku dgn die pun sbb die redoublant dulu, so igt die tau sume dah la.sng keje aku.haha. skali..ingat sume cine pandai ker?silap beso lah ! just certains chineses power in study je then ade la org melayu terus kat : alah die cine patutlah.pelik aku.igt org melayu xde yg pandai ker?aku akui la ramai chinese yg pandai tp x semestinye kite x pandai lebih dr diorg rite ? ni pkiran x bebas/merdeka nih (cewah).teringat aku ade 2 org amoi cun ni nk ngurat aku dlm bus.hahaha."waa pandai ah kamu".xper la nnt klu ade mase n mood aku citer cerite² dlm bus :p papepun,TP dgn binome aku ni ade untung gak sbb klu x paham something tuh,bleh la prof tuh explain sampai kitorng paham. klu dulu, dgn french,die phm lah,so aku soh die explain blk,die x dpt explain bg aku paham. so ade baik gak aku dgn budak cine nih.tgk la klu ade rezeki kitorng bt bisnes lak.(bkn angan² kosong,memandangkan die pun nk bt gitu)so mesia-china-france.fuh,grand tuh. amiin.

err..citer pasal exam lak,x yah citer lah, lupekan jer.klu x score pun salah aku gak. dah penat dh nk marah 'enemy' aku ni.so,utk release kebengangan lepas exam,aku pun ape lg g gunting rambut.sempena raya minggu dpn kan.then, aku tgk² ari ni ade 4 org kelas aku potong rambut.kebetulan lak tuh.sampai diorng kate kitorng ade pape ker. hmm..sooo,lepas gunting rambut,aku pun g carrefour dgn jeen.

memandangkan g shopping dgn pompuan kan.so ape g aku soh jeen beli sume brg yg semy pesan.hehehe.kecian jeen.then,lps tuh,g beli ayam n sume² bhn lah. pstuh semy dtg masak.ikutkn aku yg patut msk an dah umah aku tp oleh sbb xde idea nk msk so soh semy jer.tp ari kames ari tuh mmg la x pk langsung pasal DS. bagus btul sebagai terapi lepas exam nih. anyway thanks kat sume warga grenoble la yer kerana sabo menunggu bubur tuh masak.sedap x ikan bilis aku goreng tuh? hahaha

tpkan mlm tuh, tetibe rase hati dicuit lak.x tau nape n sbb ape.en plus,lagu slow jer yg kuar kat winamp ni, bertambah la sayu.teringat kat umah lak.huhuhu.thn ni mmg rase raya la aku.x mcm 2 thn lepas.i mean x seteruk ni la.*sigh*

then dlm midnite tuh bukak tv3.dgr kuliah subuh.dulu bleh jer nk bangun kol 6 w/pun tido kol 2.tp bile dh fly kat sini,liat sungguh.tido kol 2 sure bgn kol 12 tgh ari la.mmg sbb cuaca kot.n sbb sini kurang cahaya matahari.kan sinaran matahari bg vitamin tuk bdn bg kuat kan. tp x tau la dgn pencemaran skrg ni,ade lg ker x vitamin tuh.huhuhu.so nk kongsi sket ape yg aku dgr smlm. die kate klu gosok gigi sebelum solat subuh tuh, ganda amalan tuh jadi 70 kali berbanding x gosok gigi sblum solat. ni ustaz tuh kate lah. then,bile gosok gigi ni,secara x langsung bwk kesan kat mata. mata jd lagi 'segar' lah.byk lg kebaikan n ade hadis² pasal gosok gigi ni.aku x dpt dgr sume coz connection x brape terang.tp ok la.tmbh gak ilmu ni sket kan :)

k la,tetibe aku rase mcm dah start cuti seminggu lak.tp x,cuti tuh minggu dpn.huhu.mcm sunyi jer ym. ramai dh blk kg kot.huhu.papepun,aku bahagia. hahaha ;)

c bo d'ĂȘtre amoureux,c bo d'ĂȘtre malheureux aussi - prof auto time die boring

2 comments:

Anonymous said...

ape citer dlm bus tuh? =P

bpboyz said...

adelaa..tunggu ade mood n mase la br citer ek