Thursday, October 05, 2006

agenda


waaa..malehnye nk g skola esok !! nape ari ni bkn ari jumaat !! aiyoo...huuu..ari ni aku sahur kurma cereal milo n madu jer. huhu. malas giler nk masak sbb bgn lmbt td. ni gara² bada x kejut r nih !! :p

pape pun xde la teruk sgt bersahurkn cereal eh? x la lapo sgt. hmm..idea bijak ni, lain kali klu aku malas sgt bleh la sahur mcm ni lg. sure jimat n sedap tido.ngeh ngeh ngeh. kelas ari ni pun ade TP jer, x la teruk sgt. hah,rupenye bleh jer kite nk buat alat penimbang uth.just beli capteur,resistance n wayar² kecik jer. klu rajin beli afficheurnumerique tuh. dah jadi penimbang. senang jer rupenye. tp kn dgn penimbang elektronik ni, bleh jer nk tipu, samada pilih resistance yg beso atau pun regler/ adjust satu bende kecik tuh, dah boleh tipu berat. senang kan?

hah, tadi niat die hati nk buke dgn megi goreng jer. tp last² mkn sayur gak. penat jer aku tnye fara td. huhuhu. mcm ni, mase aku sedap² uji suara aku ni, tetibe ade makhluk ketuk tingkap aku. x tau la suara aku sedap sgt sampai org tuh nk mintak sign kan, skali tgk zi hui rupenye. baru blk kelas die.

hmm..alang² die kat sini, ape lg aku soh die tlg aku msk. hahaha. sian die. tp bkn die msk lah aku yg msk, die jd penasihat jer.so, klu sedap sayur aku tuh maknenye aku msk sedap la kan? ;)
murah rezeki sungguh ari ni, igt aku berbuka dgn megi jer, rupenye dgn nasi. kenyang giler lak tuh. huhuhu..kan bagus klu ade org dtg ari², bleh aku mkn sedap :p

hah,aku try carik² ape kaitan frequency dgn kanser/kesihatan ni. saje jer nk tau, sbb org kate, x baik letak handphone kat kocek seluar lah, dkt dgn dada lah, sbb nnt ade risiko kanser. aku pun try la nk terima, tp x bleh gak, ape kaitan frequency or RF ni dgn kanser. last² aku bace skali imbas jer, die bg tau yg frequency ni boleh bertukar jadi tenaga bile die melepasi sel² badan nih. hmm..ye ker? mcm logik gak. then sbb tenaga ni la yg ade risiko die.

malas lak aku nk bace dienye kajian mendalam selama bertahun² tuh, so aku tgk title jer. yg best yg ni : frequency and neuron... (ape ntah lps tuh). neuron? waa bagus nih. klu ikut teori aku yg baru tau 5 mins ni (teori la sgt kan), klu la frequency ni boleh mengerak²kan neuron kat pale tuh, maknenye bagus lah kot. sbb keaktifan otak pun bergantung kat neuron gak. katekan la aku letak frequency beso giler 1Ghz katekan, bleh x gerakkan neuron² pale nih, 100 pun xper lah. klu bleh, perh, bleh r aku jd bijak klu gitu. tp ni just pemimkiran kosong aku jer. x tau la betul ker x.

katekan la frequency ni bwk penyakit, so, bygkan la 10 thn or 5 thn akan dtg, sure ramai dpt kanser sbb sume bende elektronik skrg pakai frequency jer. telefon,komputer,internet,wifi, bluetooth,infrared n byk lagi la, gune frequency. hmm..tuh la org² bijak yg carik duit nih, gune udara jer dpt duit. x tau la x lame lg nk hirup udara segar (segar ker?) ni kene byr kot? hmm.. ni yg aku kene carik frequency aku sendri nk buat duit ni !! hehe. ntahlah kan. bile pk masalah dunia ni, penat giler, jerebu la,kanser la,perang la,tram la, prof ngok ngek la mcm² la, sakit pale. rase nk lari jer. tp kan lebih baik berfikir daripada tido kan?

gmbr atas : ahah, dpt free tuh. U aku bg free jer tuk student² ni. agenda = diari /engagement book(ikut kamus lah). bleh katekan rata² bdk/student french ni ade agenda. bile aku tgk,kosong jer.ceh,bazir jer beli.biasenye diorng catit (eh cmni ker eja?) homework, presentation,ari² DS/test n soirĂ©e². tuh jer la.nasib baik U bg free, x yah aku beli. so, hidup aku akan lebih terancang kot? :p

bile ni kite nk berdisiplin?

6 comments:

Irfan Hashim said...

ceh...bada mane nak kejut ko pagi2 lak..

bpboyz said...

ko la..bada yg x jlnkan tangungjawab..huhu..kene pecat r gini :p

Irfan Hashim said...

hoho...tu keje lame aku ms kat colmar..skrang aku jd bada blois la...hahaha

bpboyz said...

hahaha...baguslah,tnjk cnth baik kat bdk junior kat situ :p

Anonymous said...

irfan, junior² blois dekat tak dgn residence kau? diorang kelas francais kat iut ke mcm kat colmar, ada cetre de langue?

Irfan Hashim said...

umah diorng jauh gak dr umah aku.... diorng klas francais kat iut sbb sini xde tmpt mcm CEL