Thursday, January 18, 2007

ca wau ta ya - updated

voici list movie/series aku yg harus (means x tgk pun xper..hehe) tgk mase cuti nih :

mmg kebanyakkannye aku dah tengok dah pon. tp oleh sbb best, aku layan balik. xpun oleh sbb xde kerje, aku main donlod jer movie tuh (mcm citer nana tuh). even aku tau filem tuh mcm x menjana pemikiran or imaginasi aku tp aku donlod gak, sbb sronok tgk tenet laju sgt. ahakzz... so, kalo nk tgk list yg mesti aku tgk ade kat bawah tuh :)

tadi aku baru upload lagu² baru dlm blog nih. lagu jatuh cinta tuh la yg aku kate lawak. die from indon tp bagus n creative. cara die sampaikan lagu tuh lawak bg aku. then aku letak 2 lagu hik hok. pade mereka yg x suke tuh x yah dgr lah. aku letak sbb, aku suke muzik die (muzik latar). even lirik ntah pape la. lawak gak dgr. tp biase la, hik hok ni lagu melepaskan perasaan. kalo korg pandai kritik²,berkata² or berjenaka bleh r bt lagu jenis hik hok nih. ramai rappers western mula dr xde duit, n oleh sbb ade bakat tuh, skrg dah kaya raya dah. salah 1 sbb aku dgr lagu jenis pun sbb muzik belakang die tuh.

ok lar, sejak² exam ari tuh, aku dah masyuk dgn lagu disco / dance / techno. x tau nape, mcm beri 1 semangat n mood relax. tp aku dpt tahan dlm 2 jam gitu jer la, then tukar classical plak. 1 persamaan bdk² 'beso kepala' kelas aku thn lepas n thn nih, diorng ni slalu g clubbing n dgr techno. kalo dlm kelas pun, aku dgr die asyik berbual pasal mcm mane nk amplifier kan muzik la. ape² berkaitan dgnnye la. so, maybe aku dgr ni bleh jadi kepala beso mcm diorng kot. hahaha.

oklah, skrg aku dlm mood cuti. mood yg xde stress. mood yg sgt² best. mood tuk bersama dgn umahku nih. dan mood menjana imaginasi baru. so, chance tuk aku bad mood adalah 0.01% kot :p

rumahku syurgaku (ou plutôt rumahku hiburanku?)

2 comments:

Anonymous said...

Fadhil..nanti nak tgk nana tanjung gak eeekk..
Ermm DB jgn lupee.hee hee

bpboyz said...

hahaha...xnk bg laa :p