Sunday, January 21, 2007

uish

ish, rupenye aku ketinggalan nk berkempen tuk sorg candidate tuh. hah, so aku promote la die untuk mengutip undi korg. jgn merajuk lak jepp, teruukk !! hahaha

name die,muzaffar kat dlm masaf tuh. so undilah die as chief of publication. die ni ada la kriteria² tuk memajukan or plutôt mempublisitikan 1 bende tuh. sgt² cepat klu ade smthng tuk dibg tau kat org. dan 1 bende tuh bleh jd hangat or plutôt kontroversi (padahal biase je :p) bile die tau. pendek kate, ade la ciri² nk menghangatkan masaf nih. so, MASAFUNDI JEPP yer. jgn x undi nnt nyesal x dpt pape info kang :p nk kenal jepp lg rapat ? dia ade kat gmbr tuh (kalau la aku letak gmbr kite ramai² tgh bt .... tuh sure ramai vote ko kot jepp...hahaha)

err...makin hangat lak pasal student body kat france, siap tipu² lagi. ish ish ish, hot gak eh 'isu' nih. x phm la saye. then baru aku sedar yg xde bdk telekom yg bertanding. kalo la aku tau, baik aku mintak jd president jer. hahaha.

hmm...best giler citer rocky ni. bygkan la, drpd.... maleh r nk citer, buat penuhkan ruang ni jer. tp mmg layan citer ni, siap bleh jd mohd ali aku. hahaha (nape sejak 2 menjak nih, aku asyik teringat member aku kate aku ni ade iras sape² eh...hmm..cuti ni keje berangan sgt aktif). k lah, nk layan rocky 3 lak. hah, aku dah jmp the lake house version korea (citer ni omputih tiru korea punye). ade akak yg aku minat tuh rupenye, makin la smgt aku nk layan. hehe. oklah, nk berangan sampai ke awan lak :p

merintis kemungkinan

15 comments:

Anonymous said...

bagus2.. sronok aku dipromote.. nanti kalo ade cite panas aku promote... hahahah

bpboyz said...

ceh sukeee

Irfan Hashim said...

hohohoh....

MASAFUNDI fadhil a.k.a awad utk jawatan presiden !! tekan 0 !!

Anonymous said...

jepp, kau mana boleh bertanding utk chief of publication. kan kau dah ada jawatan jadi presiden kelab .....lille. nnt susah ar pegang dua² jawatan.

kena lantik zarf jadi successor utk kelab tu, baru kau boleh jadi ajk masaf.hehe..., joking je, undilah jepp :)

Semy a.K.a Amalina said...

entah nye jepp...meh kat aku president kelab gossip tuu :p :p

bpboyz said...

yer tekan kosong yer bukan 'o' :p
tuh la jepp msk byk sgt kelab.. ape citer kelab lelaki kite? ade ahli baru ker? ;)

Semy a.K.a Amalina said...

amboi fadhil..sejak bile ko jadi budak lille ni..
kang aku hambat kuar dari grenoble kangg<--sambil bercekak pinggang

ha ha ha ha

Anonymous said...

habisle semy... fadhil kene masuk kelab lelaki... kasik hilang siket manja die... kan hadi kan... kat sini dilayang ngan abang2 yang cool!!

Semy a.K.a Amalina said...

alahh..bukan fadhil jee..
jepp pon suke pe bermanje2 ngan akak2 ni..klu tak..takkan la dia nak merajuk sakan
kan jepp?

ha ha h ha..dah tak larat nak gelak malam ni

bpboyz said...

bkn jd bdk lille la,aku jd ahli jarak jauh jer kelab tuh..aku kan penjaga akak2 enserg kat sini...hahahaha..

Anonymous said...

hehe,betul semy, jepp pun sama jugak suka bermanja.
fadhil, kau penjaga akak² enserg ke akak² enserg penjaga kau?

Semy a.K.a Amalina said...

itu lah..aku pon tumpang musykil..sape jage sape nih?

bpboyz said...

ops...ade org perasan mcm tuh ker? hahaha

wénkt said...

wah. tumpang promote diri aku gak laa kat sini..

undi syazwan gak.. undi jepp.. undi kimmy.. undi semy

masAFUNDI wenkt, masAFUNDI kimmy, masAFUNDI jepp, masAFUNDI semy

bpboyz said...

alaaa nak jugak tuh... makin byk la komisyen aku dpt nmpknya..hehe